- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (05.08.2024, 17:10)
-
Laura Buciu
Laura Buciu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Calea ferată dintre Constanţa şi Mangalia va fi electrificată şi reabilitată
- Doi operatori economici au depus oferte la procedura de licitaţie deschisă pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de elecrificare şi reabilitare ale liniei de cale ferată Constanţa - Mangalia.
- Investiţia se face cu fonduri europene.
Urmărește
160 afișări
Calea ferată dintre Constanţa şi Mangalia va fi electrificată şi reabilitată
Potrivit Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, doi operatori economici au depus oferte la procedura de licitaţie deschisă pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de elecrificare şi reabilitare a liniei de cale ferată Constanţa - Mangalia, investiţie finanţată din fonduri nerambursabile, capitolul Proiecte de electrificare şi reabilitare cale ferată, cu perioadă de elaborare 2021 - 2030.
Pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de elecrificare şi reabilitare a liniei de cale ferată Constanţa - Mangalia au depus oferte Asocierea Drum Aasfalt - SC Alstom Transport SA şi Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S. - Rotary Construcţii Mentenanţă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Financial Times: UE caută alternative urgente fără SUA pentru finanțarea Ucrainei. Planul G7 privind utilizarea activelor rusești a eșuat
-
Donald Trump dezvăluie detalii despre recenta tentativă de asasinat. Ce afirmaţie a făcut despre suspect
-
Europa Centrală se pregăteşte pentru o nouă „apocalipsă" a inundaţiilor
-
Ion Cristoiu: Cînd s-a convins C.Z. Codreanu că riscul poate fi un factor de succes politic
Valoarea estimată a achiziţiei publice (proiectare şi execuţie lucrări) este de 1.317.921.813,80 fără TVA, sursă de finanţare fiind asigurată din fonduri nerambursabile, capitolul Proiecte de electrificare şi reabilitare cale ferată, cu perioadă de elaborare 2021 – 2030, şi de la Bugetul de Stat.
Durata pentru elaborarea proiectului tehnic va fi de 10 luni şi 24 de luni pentru execuţia lucrărilor.
Obiectivele specifice ale contractului sunt: electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată existent, pentru creşterea vitezei de circulaţie până la 120 km/h; dublarea tronsoanelor de cale ferată simplă, acolo unde necesitatea satisfacerii traficului prezent şi de viitor o impune; modernizarea/consolidarea/repararea clădirilor, a spaţiilor destinate serviciilor pentru călători, a zonelor comerciale şi asigurarea facilităţilor pentru persoanele cu mobilitate redusă; sistematizarea staţiilor CF; montarea elementelor de siguranţă pentru călători - balustrade, rampe de acces pentru persoane cu dizabilităţi, garduri de protecţie între linii etc.; modernizarea echipamentului de telecomunicaţii, inclusiv a sistemului de informare a publicului călător.
Obiectivele generale ale programului de Electrificare şi reabilitare a liniei de cale ferată Constanţa - Mangalia sunt: reducerea timpului de călătorie, prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson şi eliminarea necesităţii schimbării locomotivei în staţia Constanţa; creşterea numărului de trenuri de călători, prin îmbunătăţirea capacităţii de circulaţie şi sporirea gradului de siguranţă; grafic de mers cadenţat; optimizarea traficului de marfă de tranzit, prin introducerea tracţiunii electrice; reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi a impactului negativ asupra mediului; reducerea consumului de energie.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Care au fost ultimele cuvinte auzite de echipajul submersibilului Titan înainte de implozie? Noi detalii ies la iveală
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat petrecerea. IT-ul, sectorul unde plouă cu salarii de mii de euro şi angajări pe bandă rulantă, a amorţit. Proiectele sunt tot mai rare, salariile încep să scadă VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Ioan Vâţ, ALPLA: „În 2025, vrem să majorăm capacitatea de producţie din fabrica de PET reciclat pe care o avem la Târgu-Mureş“
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ryan Routh, bărbatul suspectat că voia să-l asasineze pe Trump, este un autor pasionat de arme, de legiuni străine și războaie. Cum schimbă noua tentativă de asasinat campania prezidențială
S-a terminat petrecerea. IT-ul, sectorul unde plouă cu salarii de mii de euro şi angajări pe bandă rulantă, a amorţit. Proiectele sunt tot mai rare, salariile încep să scadă VIDEO
Avertisment apocaliptic de la Bill Gates: Dacă vom reuşi cumva să evităm încă un mare război, lumea va fi lovită de o altă problemă uriaşă
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nelson Mondialu NU este tatăl biologic al lui Livian. A invitat şi familia reală la nuntă, dar nu au vrut să audă de el
CANCAN.RO
Cel mai căutat LAPTE de români este foarte scump. Cât ajunge să coste un litru într-un supermarket
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:12
Europa Centrală se pregăteşte pentru o nouă „apocalipsă" a inundaţiilor
-
astăzi, 07:03