- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Call center la care cetăţenii pot afla informaţii despre procese, în premieră la Curtea de Apel Cluj
Curtea de Apel Cluj experimentează, în premieră pentru justiţia din România, un sistem de call center la care cetăţenii pot afla mai multe informaţii despre procesele pe care le au, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Preşedintele Curţii de Apel Cluj, Valentin Mitea, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, că instanţa pe care o conduce a iniţiat un program de colaborare cu o firmă din Cluj-Napoca în vederea dezvoltării unui serviciu call center numit "Speak to Me" (Vorbeşte cu mine), menit să faciliteze accesul persoanelor interesate la informaţii de interes public.
"Acesta este primul call center cu generare dinamică a vocii în limba română. Prin implementarea acestei aplicaţii se urmăreşte îmbunătăţirea modalităţilor de comunicare către persoanele interesate a unor informaţii utile privind activitatea instanţei, sistemul furnizând două categorii de informaţii", a spus Mitea
Conform sursei citate, call center-ul furnizează informaţii legate de dosare, cum ar fi ultimul termen de judecată sau soluţia pronunţată la ultima şedinţă de judecată, dar şi informaţii vizând ajutorul public judiciar, taxele judiciare de timbru, depunerea actelor la dosar, studiul dosarelor, legalizarea sau învestirea cu formulă executorie, eliberarea certificatelor şi a copiilor de pe acte sau informaţii privind programul şi organizarea instanţei.
Informaţiile pot fi obţinute printr-un singur apel telefonic, de pe un telefon fix sau mobil, la un număr cu tarif normal.
Curtea de Apel Cluj va beneficia, conform înţelegerii încheiate cu o firmă, de o perioadă de graţie de trei luni, în care serviciul va putea fi folosit fără costuri impuse Curţii, rămânând ca în această perioadă de graţie să se facă şi trecerea către furnizarea de informaţii privitoare la dosarele aflate pe rolul tuturor instanţelor (tribunale şi judecătorii) din circumscripţia Curţii de Apel.
Mitea a spus că, în situaţia în care se va dovedi fiabil şi cu adevărat util, se va analiza posibilitatea achiziţionării sistemului pentru call center.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Inima frântă doare și fizic, nu doar emoțional: Efectele surprinzătoare ale despărțirilor
-
Rezulatul final ale alegerilor prezidenţiale 2024. Câte voturi au primit candidaţii
-
Acordul de încetare a focului în Liban ar putea fi anunţat marţi seara / Acordul se va implementa în două faze
-
Călin Georgescu a făcut declaraţii, dar a refuzat să răspundă la întrebări şi le-a închis uşa jurnaliştilor. Ce a spus de NATO şi UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO