Camerele „bântuite” ale hotelurilor, la mare căutare de Halloween

Pentru a atrage turiştii pasionaţi de paranormal, tot mai multe hoteluri integrează în marketing poveşti despre spirite şi fenomene inexplicabile întâmplate în camerele lor, mai ales în preajma Halloween-ului, scrie CNN.

Urmărește
30 afișări
Imaginea articolului Camerele „bântuite” ale hotelurilor, la mare căutare de Halloween

Un astfel de exemplu este Red Cliffs Lodge din Utah, care oferă kituri de vânătoare de fantome, incluzând aparate de măsurare electromagnetică şi ghiduri despre istoria locului, în care se spune că bântuie trei spirite: un cowboy, o femeie fără cap şi un înecat care se plimbă pe malurile râului Colorado.

Cei de la Stanley Hotel din Colorado, inspiraţia pentru romanul The Shining al lui Stephen King, organizează an de an evenimente. Acesta este numir „cel mai bântuit hotel din lume”. În paralel, alte lanţuri mari de hoteluri, ca Marriott şi Hyatt, îşi promovează, de asemenea, camerele asociate cu poveşti sinistre.

Trendul face parte dintr-o nişă numită „turism întunecat”, o industrie de miliarde de dolari care include locuri asociate cu tragedii sau fenomene inexplicabile.

„Este o piaţă în plină expansiune, iar experienţele unice sunt cheia în industria ospitalităţii”, explică expertul Anthony Melchiorri. Totuşi, hotelierii încearcă să păstreze un echilibru între atragerea turiştilor şi respectarea istoriei autentice a clădirilor şi a poveştilor lor, încercând, de cele mai multe ori, să nu exagereze.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici