Campania de promovare a României în Italia costă 600.000 euro
Campania de diplomaţie publică "Piazza di Romania" desfăşurată în mai multe oraşe din Italia de Ministerul Afacerilor Externe (MAE) şi de Ministerul pentru Comerţ şi Turism, care se derulează în perioada 28 septembrie - 9 octombrie, are costuri de circa 600.000 euro.
Campania de promovare a României în Italia costă 600.000 euro (Imagine: Mediafax Foto)
"Circa 350.000 de euro sunt de la bugetul de stat, 100.000 de euro de la Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale (MIMMCTPL), iar restul până la 600.000 reprezintă sponsorizări ale mai multor companii româneşti şi străine", a declarat, duminică, Oana Marinescu, director general de comunicare şi diplomaţie publică în cadrul MAE.
Ea a adăugat că această acţiune îşi propune să schimbe imaginea negativă creată de faptele unor români în Italia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Vicepremierul Poloniei anunţă că a identificat un grup rus care ar fi urmărit să influenţeze alegerile prezidenţiale
-
Jandarmeria: protest ilegal în zona CCR. Traficul e blocat pe Calea 13 Septembrie
Campania de diplomaţie publică se desfăşoară la Torino, Milano şi Roma, sub sloganul "Romania: un mondo da scoprire", unde au fost închiriate pieţe centrale, care vor găzdui o serie de manifestări ale artiştilor români.
Printre aceştia se numără cvartetul Alexandru Bălănescu, teatrul de păpuşi Ţăndărică şi trupa Sistem. De asemenea, vor avea loc demonstraţii de artizanat românesc, muzică şi dansuri populare româneşti şi italieneşti.
"Participarea ministerului pentru Comerţ şi Turism la această campanie de diplomaţie publică continuă acţiunile de promovare a României în Italia, începută la Carnavalul din Veneţia din acest an. Turismul este recunoscut ca un vector de promovare a imaginii unei ţări, reflectându-se într-o creştere de 60% a circulaţiei turistice dinspre Italia spre România în primul semestru din 2008, faţă de aceeaşi perioadă din 2007", a declarat Lucia Morariu, secretar de stat în MIMMCTPL.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO