Campania de testare gratuită a auzului, până în 30 martie în Capitală şi alte nouă oraşe

Campania de testare gratuită a auzului, demarată în 1 martie în Capitală şi alte nouă oraşe ale ţării, va fi prelungită până la sfârşitul lunii, ca urmare a numărului mare de solicitări, se arată într-un comunicat remis, vineri, agenţiei MEDIAFAX.

Urmărește
382 afișări
Imaginea articolului Campania de testare gratuită a auzului, până în 30 martie în Capitală şi alte nouă oraşe

Campania de testare gratuită a auzului, până în 30 martie în Capitală şi alte nouă oraşe (Imagine: Shutterstock)

După demararea programului de testare gratuită a auzului, tot mai mulţi români au devenit conştienţi de importanţa diagnosticării problemelor de sănătate ale sistemului auditiv, numărul de solicitări fiind foarte mare, precizează iniţioatorul campaniei, Clinica Audio-Optica, care a decis prelungirea programului până la sfârşitul lunii martie.

Testarea gratuită s-a realizat în cabinetele de audiologie ale clinicii, dotate cu aparatură de ultimă generaţie, iar examinarea a constat într-o serie de investigaţii precum: audiograma tonală, audiograma vocală, vizitatorii beneficiind inclusiv de interpretarea rezultatelor.

"Pacienţii depistaţi cu deficienţe de auz au fost diagnosticaţi, informaţi şi consiliaţi de către specialişti instruiţi în Germania, astfel încât să beneficieze de soluţii complete pentru repunerea în formă şi chiar pentru reintegrarea socială totală (în cazurile de surditate)", se arată în comunicat.

Testarea gratuită a auzului se realizează la cabinetele clinicii din Bucureşti, Braşov, Buzău, Bacău, Iaşi, Craiova, Deva, Cluj, Slatina şi Ploieşti.

Statisticle arată că în prezent numărul persoanelor cu scăderi de auz depăşeşte ca procent pe cel al persoanelor cu probleme de văz, potrivit studiilor, 12 - 14 la sută din populaţia globului suferind de pierderi de auz.

Totodată, numărul tinerilor care au o pierdere de auz este în creştere deoarece aceştia obişnuiesc să asculte muzică la volum ridicat la playere sau ipod-uri şi frecvetează discoteci.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici