- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campanie anti-fumat lansată de Comisia Europeană
Comisarul european pentru sănătate şi protecţia consumatorilor, John Dalli, a lansat, miercuri, o campanie anti-fumat pe o perioadă de trei ani sub sloganul "Foştii fumători sunt de neoprit", având ca obiectiv încurajarea tinerilor adulţi cu vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani să renunţe la fumat.
Campanie anti-fumat lansată de Comisia Europeană (Imagine: Viorel Dudau/Mediafax Foto)
Campania se va concentra pe efectele pozitive generate de renunţarea la fumat şi va utiliza publicitatea, reţelele de socializare de pe internet şi alte instrumente practice astfel încât mesajul să ajungă la fumători şi să-i ajute să renunţe la acest viciu. Se vor scoate în evidenţă avantajele renunţării la fumat, de la cele care ţin de starea generală fizică, la avantajele personale şi cele financiare, se arată într-un comunicat de vineri al Departamentului pentru Afaceri Europene.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Se circulă în condiţii de iarnă pe străzile din mai multe judeţe. Recomandările poliţiştilor
-
Ciolacu a discutat din nou cu Trump, împreună cu Viktor Orban. Ce spune despre intrarea României în programul Visa Waiver
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Campania va folosi exemplul foştilor fumători care au renunţat la tutun ca model pentru cei care doresc, la rândul lor, să meargă pe această cale. De asemenea, li se vor oferi fumătorilor sfaturi practice pentru a-i ajuta să renunţe la fumat.
Se va acorda o atenţie specială anumitor grupuri cum ar fi femeile sau cetăţenii din categoriile dezavantajate sub aspect socio-economic . Astfel, mesajul "Foştii fumători sunt de neoprit" va pătrunde în toate colţurile Uniunii Europene, în toate palierele demografice.
Printre instrumentele campaniei se află şi iCoach, o platformă digitală de consultanţă pentru sănătate disponibilă în toate limbile oficiale ale UE. Spre deosebire de celelalte instrumente de profil, iCoach se concentrează pe acele persoane care doresc să renunţe la fumat şi pe cele care au un risc mare de recurenţă.
În UE, unul din trei oameni fumează. Se estimează că aproximativ 650.000 de cetăţeni UE mor prematur în fiecare an din cauza consumului de tutun, iar această cifră include şi nefumătorii.
Din 2005, Comisia Europeană finanţează în UE campanii de informare împotriva fumatului.
Precedenta campanie, intitulată "HELP", s-a desfăşurat între 2005 şi 2010 şi s-a concentrat pe prevenirea fumatului în rândul tinerilor.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO