- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campanie Romtelecom de informare a clienţilor privind diversele fraude ale căror victime pot deveni
Romtelecom a demarat, în urma plângerilor primite, o campanie de informare a clienţilor privind diversele tipuri de fraude ale căror victime pot deveni, a anunţat, marţi, operatorul de telefonie fixă.
"Campania a fost iniţiată pentru că în fiecare an sunt primite diferite plângeri despre încercări de înşelare a unor clienţi prin diferite metode. Romtelecom consideră că buna informare este primul pas pentru a evita astfel de experienţe neplăcute şi că prin această campanie îşi protejează clienţii", se arată într-un comunicat al companiei remis MEDIAFAX.
Astfel, pe pagina web a companiei, la adresa www.romtelecom.ro/personal/frauda/, sunt disponibile informaţii despre felul în care clienţii operatorului pot evita posibile situaţii de fraudă, fie telefonică, fie prin alte mijloace.
"De exemplu, sunt situaţii în care clienţii Romtelecom sunt sunaţi de persoane care îi anunţă că au câştigat un premiu, iar pentru ridicarea acestuia trebuie să ofere informaţii confidenţiale cum ar fi codul numeric personal, serie şi număr buletin, date de cont bancar, sau să apeleze un număr cu suprataxă pentru a participa la o tombola sau pentru a valida câştigarea premiului. De asemenea, sunt situaţii când aceştia trebuie să achiziţioneze cartele/coduri de reîncărcare, să formeze diverse coduri pe telefon (cum ar fi codul 91407xxxxxxxx) sau să efectueze o plată bancară etc", se mai spune în comunicat.
Romtelecom recomandă clienţilor să fie foarte precauţi când le este comunicată câştigarea unui premiu fără ca aceştia să fi participat la vreun concurs sau tombolă, să ceară mai multe detalii cu privire la presupusul concurs, să nu comunice informaţii personale confidenţiale, să nu apeleze numerele indicate înainte de a verifica dintr-o sursă sigură dacă acestea sunt alocate ca parte a unui concurs organizat de operator.
În următoarea perioadă, clienţii Romtelecom vor fi informaţi cu privire la modalităţile de a evita tentativele de fraudă şi prin intermediul facturii lunare, al aplicaţiei MyAccount, mesajelor STB, buletinului informativ sau al postului TV, Dolce Info.
Romtelecom este cel mai mare jucator pe piaţa de telefonie fixă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Nu avem un lider politic care să spună „hai să resetăm România”. Duminică du-te și pune ștampila pe alb!
-
CNSAS: Un candidat pentru Senat din partea SOS, identificat că a colaborat cu Securitatea
-
Materiale electorale fără CMF, inclusiv în cazul Georgescu, verificate de Poliţie şi Parchet
-
Cât de probabil este ca Putin să lanseze un atac nuclear? Răspunsul serviciilor secrete americane
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO