Canalul de transport maritim din Baltimore se redeschide după prăbuşirea podului din port

Canalul de transport maritim din Portul Baltimore s-a redeschis complet, la 11 săptămâni după ce Podul Francis Scott Key s-a prăbuşit fiind lovit de o navă de marfă.

Urmărește
125 afișări
Imaginea articolului Canalul de transport maritim din Baltimore se redeschide după prăbuşirea podului din port

Canalul de transport maritim din Baltimore se redeschide după prăbuşirea podului din port

Corpul de Ingineri al Armatei SUA a transmis că tronsonul în care s-a prăbuşit Podul Key este acum „sigur pentru tranzit”, potrivit BBC. Echipajele au fost nevoite să îndepărteze 50.000 de tone de resturi, a mai anunţat Corpul Inginerilor Armatei SUA.

Aproximativ 2.000 de oameni, inclusiv sute de specialişti din întreaga lume, au lucrat pentru a îndepărta grămada de oţel şi beton cu ajutorul unei flote de remorchere şi a unor macarale plutitoare.

Canalul de 213 metri lăţime şi 15 metri adâncime a fost readus la dimensiunile originale.

Accidentul a avut loc pe 26 martie. Atunci, nava Dali a lovit podul care s-a prăbuşit. Şase oameni au murit. Activităţile în port au fost date peste cap, iar pierderile sunt uriaşe. De asemenea, costul reconstruirii podului este evaluat la 1,9 miliarde de dolari. Noul pod ar putea fi inaugurat în 2028.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
canal,
port,
baltimore

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici