Potrivit unui comunicat al Kaspersky, odată cu apropierea Crăciunului, oamenii din întreaga lume fac pregătiri, iar compania le recomandă părinţilor să urmărească cu atenţie interesele copiilor pe internet, pentru a fi siguri că toate cadourile pe care le cumpără sunt ceea ce îşi doresc cu adevărat copiii în acest an.
Conform analizei recente realizate de Kaspersky, bazată pe metadate anonimizate furnizate voluntar de utilizatorii Kaspersky Safe Kids, copiii au manifestat interes crescut în mai multe domenii, în luna noiembrie. Jocurile, muzica, magazinele şi cumpărăturile, jucăriile, desenele animate, serviciile şi platformele, personajele, hobby-urile şi activităţile, dar şi consolele de jocuri au fost cele mai populare categorii. Primele trei dintre aceste interese sunt jocurile (44%), muzica (14%) şi cumpărăturile (10%).
„Copiii care au căutat jocuri pe internet au arătat cel mai mult interes pentru Roblox (23%), Among Us (21%) şi Minecraft (20%). Alte jocuri populare sunt Gacha Life (16%) şi Fortnite (11%). În mod surprinzător, în ciuda consolelor de nouă generaţie care au fost scoase la vânzare recent, Nintendo Switch a depăşit căutările copiilor (42%), în timp ce PlayStation se află pe locul doi (36%), iar Xbox este pe locul trei (22%). Cele mai căutate jocuri pentru consola Nintendo Switch sunt Mario, Animal Crossing şi The Legend of Zelda: Breath of the Wild”, se arată în comunicat.
Muzica K-pop, care a zguduit topurile în ultimii ani, este încă foarte populară în rândul copiilor din întreaga lume. Aproape jumătate din cererile de „muzică” sunt compuse din „K-pop” (48%) şi dominate de două trupe preferate: BTS (58%) şi Blackpink (42%). Experţii Kaspersky sugerează părinţilor să ia în considerare magazinele de articole K-pop pentru îmbrăcăminte, rechizite pentru şcoală sau câteva suveniruri drăguţe sau chiar să cumpere un manual coreean dacă un copil este foarte interesat de cultura coreeană.
Nu în ultimul rând, jucăriile sunt încă iubite de copii. „În special, Lego a reprezentat 51% din totalul cererilor de
„Există o vorbă populară pe internet:
Analiza Kaspersky se bazează pe metadate anonimizate, furnizate voluntar de utilizatorii aplicaţiei Kaspersky Safe Kids în perioada 25 octombrie – 26 noiembrie 2020. Aceasta acoperă căutările făcute de copii prin Bing, Google, Mail.ru, Yahoo, Yandex şi YouTube.