- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (17.02.2022, 09:56)
- Cosmin Pirv
Cătălin Drulă: Cel mai mare proiect de infrastructură din PNRR-urile din Europa, A7, bate pasul pe loc
Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, spune că cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc şi deja se intră în mari întârzieri.
Urmărește
673 afișări
Cătălin Drulă: Cel mai mare proiect de infrastructură din PNRR-urile din Europa, A7, bate pasul pe loc
„O şansă istorică pentru România, PNRR, este făcută praf de PSD-PNL. Cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc şi deja intrăm în mari întârzieri. Vorbim de un proiect de 320km şi 3 mld €! Adică mai mult decât a cheltuit România pentru toate autostrăzile în ultimii 10 ani. Nu visam la aceşti bani care reprezintă o oportunitate o dată la o generaţie. Şi ne-am bătut cu ardoare la Bruxelles acum un an ca să-i obţinem”, a scris joi pe Facebook Cătălin Drulă.
Acesta întreabă de ce, din septembrie până acum, nu a fost anunţat un câştigător la licitaţiile celor 3 loturi din autostrada A7 Ploieşti - Buzău.
Conforma cestuia, ultima amânare a fost pentru 22 februarie ca termen limită de evaluare a ofertelor, iar jumătate din autostradă, adică de la Focşani la Bacău şi apoi până la Paşcani, „nu e nici azi licitată şi o promit abia la jumătatea anului”.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Explozie la Muzeul Drents, Olanda: Coiful de la Coţofeneşti şi alte trei brăţări dacice au fost furate / Reacţiile politicienilor / Dosar penal deschis din oficiu
-
Elon Musk, apariţie surpriză la un miting al AfD: „Să depăşim vinovăţia trecutului”
-
Raluca Turcan, fostul ministru al Culturii: Nu ministerul decide conţinutul colecţiilor
Cătălin Drulă susţine că pe autostrada A8 nu a fost finalizat studiul de fezabilitate, nu este acord de mediu obţinut, şi că nu a fost lansată nicio licitaţie pentru reînnoirile, ridicările de restricţii şi electrificările pe magistralele Bucureşti - Piteşti, Constanţa - Mangalia, Giurgiu - Videle, Reşiţa - Voiteni. De asemenea, el spune că nu au fost obţinute avize, acord de mediu şi studiu de fezabilitate aprobat pentru magistrala bucureşteană M4 Gara de Nord - Filaret.
„Oricine ar fi ministru ar trebui să nu doarmă noaptea de grija PNRR şi să viseze proiectele şi termenele. PSD la Transporturi, în schimb: angajări de clientelă, măriri de organigrame, posturi noi, nu scapă nimic de băieţii şi fetele mufaţi la banul public. Cum să facem noi PNRR cu căpuşele înfipte în vena statului?”, a mai scris fostul ministru al Transporturilor pe reţeaua de socializare.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Cine este omul care conduce cel mai important lanţ de restaurante din România şi coordonează o echipă de 1.500 de oameni
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De ce erau atât de valoroase obiectele dacice furate de la muzeul din Olanda. Ce spune directorul Muzeului Național de Istorie
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe