Cătălin Drulă: Cel mai mare proiect de infrastructură din PNRR-urile din Europa, A7, bate pasul pe loc

Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, spune că cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc şi deja se intră în mari întârzieri.

Urmărește
672 afișări
Imaginea articolului Cătălin Drulă: Cel mai mare proiect de infrastructură din PNRR-urile din Europa, A7, bate pasul pe loc

Cătălin Drulă: Cel mai mare proiect de infrastructură din PNRR-urile din Europa, A7, bate pasul pe loc

„O şansă istorică pentru România, PNRR, este făcută praf de PSD-PNL. Cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc şi deja intrăm în mari întârzieri. Vorbim de un proiect de 320km şi 3 mld €! Adică mai mult decât a cheltuit România pentru toate autostrăzile în ultimii 10 ani. Nu visam la aceşti bani care reprezintă o oportunitate o dată la o generaţie. Şi ne-am bătut cu ardoare la Bruxelles acum un an ca să-i obţinem”, a scris joi pe Facebook Cătălin Drulă.

Acesta întreabă de ce, din septembrie până acum, nu a fost anunţat un câştigător la licitaţiile celor 3 loturi din autostrada A7 Ploieşti - Buzău.

Conforma cestuia, ultima amânare a fost pentru 22 februarie ca termen limită de evaluare a ofertelor, iar jumătate din autostradă, adică de la Focşani la Bacău şi apoi până la Paşcani, „nu e nici azi licitată şi o promit abia la jumătatea anului”.

Cătălin Drulă susţine că pe autostrada A8 nu a fost finalizat studiul de fezabilitate, nu este acord de mediu obţinut, şi că nu a fost lansată nicio licitaţie pentru reînnoirile, ridicările de restricţii şi electrificările pe magistralele Bucureşti - Piteşti, Constanţa - Mangalia, Giurgiu - Videle, Reşiţa - Voiteni. De asemenea, el spune că nu au fost obţinute avize, acord de mediu şi studiu de fezabilitate aprobat pentru magistrala bucureşteană M4 Gara de Nord - Filaret.

„Oricine ar fi ministru ar trebui să nu doarmă noaptea de grija PNRR şi să viseze proiectele şi termenele. PSD la Transporturi, în schimb: angajări de clientelă, măriri de organigrame, posturi noi, nu scapă nimic de băieţii şi fetele mufaţi la banul public. Cum să facem noi PNRR cu căpuşele înfipte în vena statului?”, a mai scris fostul ministru al Transporturilor pe reţeaua de socializare.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici