Prima pagină » Social » Câte solicitări de despăgubiri a primit Tarom în urma anulării zborurilor din 8 iulie: 90% sunt incomplete

Câte solicitări de despăgubiri a primit Tarom în urma anulării zborurilor din 8 iulie: 90% sunt incomplete

Compania Tarom a anunţat marţi că a primit aproximativ 600 de solicitări de despăgubiri din partea pasagerilor afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie, dar atrage atenţia că 90% dintre acestea sunt incomplete.
Câte solicitări de despăgubiri a primit Tarom în urma anulării zborurilor din 8 iulie: 90% sunt incomplete
Cosmin Pirv
16 iul. 2024, 18:00, Social

Compania Tarom atrage atenţia că este este foarte importantă transmiterea în forma completă a informaţiilor necesare în vederea efectuării plăţii, „deoarece din cele aproximativ 600 solicitari pentru despăgubire înregistrate până în prezent, circa 90% dintre acestea prezintă în mod incomplet datele necesare pentru iniţierea plăţilor”.

Astfel, compania arată că solicitările trebuie trimise la adresa de email dedicată: [email protected] cu următoarele informaţii: nume şi prenume pasager, număr de zbor, copia biletelor de călătorie şi codul rezervării, iar dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport, precum şi modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic).

„Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă. Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format: nume şi prenume beneficiar cont, denumirea băncii, sucursala, adresa băncii, Iban, Cod SWIFT/BIC, monedă cont”, transmite Tarom.