Câţi bani au cheltuit românii, de Paşte, la cumpărăturile nealimentare online

Românii au cheltuit de Paşte în medie 300 de lei pentru cumpărăturile nealimentare online, iar în topul preferinţelor din coşul de cumpărături se află rochiile de zi, jachete subţiri şi pantofi sport, iar valoarea cheltuită a fost în medie de 300 de lei. arată un studiu publicat de Champaigns.

Urmărește
380 afișări
Imaginea articolului Câţi bani au cheltuit românii, de Paşte, la cumpărăturile nealimentare online

Câţi bani au cheltuit românii, de Paşte, la cumpărăturile nealimentare online

Cea mai mare creştere a fost sesizată în cazul comenzilor plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din totalul comenzilor. Creşterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce şi cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populaţiei.

Studiul mai arată că timpul mediu petrecut pe platformele de e-commerce a fost de 4 minute, iar liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, segmentul de vârstă 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici