Ce mai reclamă românii la Protecţia Consumatorului: Un bărbat susţine că o frizeriţă nervoasă l-a ras în cap

Un bărbat a reclamat Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa că s-a dus să se tundă şi, pentru că frizeriţa era nervoasă, a fost ras în cap, aceleiaşi instituţii adresându-i-se şi o femeie care s-a plâns că nu poate returna o carte pe care o considera pornografică.

Urmărește
904 afișări
Imaginea articolului Ce mai reclamă românii la Protecţia Consumatorului: Un bărbat susţine că o frizeriţă nervoasă l-a ras în cap

Bărbat ras în cap (Imagine: Shutterstock)

Directorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, Dionisie Culeţu, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că această reclamaţie nu este de competenţa comisarilor CJPC.

"O femeie din zona 2 Mai a cumpărat o carte şi a reclamat că vrea să o schimbe, după ce cei de la magazinul de unde o achiziţionate au refuzat. Ofiţerul de serviciu a întrebat-o care este motivul pentru care doreşte să schimbe cartea, iar femeia a spus că atunci când a cumpărat-o nu a observat, dar că după ce a citit câteva rânduri a văzut că este o carte pornografică şi ea nu poate citi o asemenea carte. Nu a putut fi preluată ca reclamaţie pentru că nu este de competenţa noastră", a spus Dionisie Culeţu.

De asemenea, un bărbat din Năvodari a reclamat că s-a dus să se tundă şi, pentru că frizeriţa era nervoasă, a fost tuns zero pe jumătate din cap.

Directorul CJPC a precizat că această reclamaţie a fost preluată, urmând să fie cercetată de către comisarii instituţiei din zona respectivă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici