Prima pagină » Social » Defecţiunea de la Aeroportul Otopeni, efectul tăierii fibrei optice a Orange Business Services

Defecţiunea de la Aeroportul Otopeni, efectul tăierii fibrei optice a Orange Business Services

Defecţiunea la sistemul de telecomunicaţii al Aeroportului "Henri Coandă" Otopeni a fost cauzată de tăierea în trei locuri a reţelei de fibră optică a Orange Business Services, au declarat, miercuri, agenţiei MEDIAFAX, reprezentanţii companiei de telecomunicaţii.
Defecţiunea de la Aeroportul Otopeni, efectul tăierii fibrei optice a Orange Business Services
07 oct. 2009, 20:29, Social

„Efectul cumulat al trei tăieri pe reţeaua de fibră optică a impactat reţeaua de comunicaţii Orange Business Services, ce deserveşte operatorul care face check-in pe Aeroportul Internaţional Otopeni. Echipa de ingineri a făcut eforturi pentru a restabili funcţionarea în cel mai scurt timp”, au afirmat reprezentanţii Orange Business Services.

În urma defecţiunii, activitatea de check-in s-a realizat manual după ora 15:45.

„Defecţiunea la sistemul internaţional de telecomunicaţii aeronautice al Aeroportului „Henri Coandă” Otopeni a fost remediată după aproximativ o oră şi 40 de minute şi nicio cursă nu a avut întârzieri majore”, a declarat purtătorul de cuvânt al aeroportului, Valentin Iordache.

El a precizat că, nefiind oră de vârf pentru traficul aerian în timpul defecţiunii sistemului, nu au fost înregistrate întârzieri semnificative, mai mari de jumătate de oră.

Purtătorul de cuvânt precizat că activitatea aeroportului nu a fost afectată, doar companiile aeriene având de suferit din cauza faptului că au făcut check-in-ul manual, pasagerii fiind nevoiţi să stea mai mult la coadă.