În urma acestei sesiuni la concursul de admitere licenţă pentru locurile la buget si taxă au fost ocupate toate locurile la toate specializările astfel:
„A fost prima oară în istoria FJSC când am luat în considerare la concursul de admitere nota de la bacalaureat. Am păstrat totuşi un examen sub forma unui eseu motivational în care am testat calităţile candidaţilor. Este un succes al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, rezultatul unui efort administrativ şi de secretariat! Pentru candidaţi a fost simplu, ei s-au înscris pe o aplicaţie online unde au urcat documentele scanate, dar munca din spate a fost uriaşă. Mai ales pentru confirmările locurilor”, a spus decanul FJSC, conf. univ. dr. Antonio Momoc.
Conform sursei citate, învăţământul la distanţă (ID) a fost la rândul său atractiv anul acesta: la ID s-au ocupat 37 locuri la specializarea CRP – ID, 20 locuri la Jurnalism – ID, 19 locuri la specializarea Publicitate – ID.
„FJSC va organiza sesiune de admitere la nivel licenţă în luna septembrie când vom scoate la concurs: 38 de locuri la CRP-ID, 30 de locuri la Jurnalism ID, 31 de locuri la Publicitate ID. Cel mai probabil din octombrie vom relua cursurile într-un sistem hibrid: cursuri teoretice cu predare online şi activităţi practice în grupe mici in laborator (radio, televiziune, |PR& publicitate). Mai mult decât atât, printr-un parteneriat realizat de Prodecanul Dan Podaru cu agenţia de publicitate WOPA, din toamnă facultatea va avea un laborator de publicitate modernizat şi dotat la standarde internaţionale”, conform sursei menţionate.