CFR Călători va opera zilnic 1.100 de trenuri, conform noului mers al trenurilor

CFR Călători va opera zilnic, în media, peste 1.000 de trenuri în perioada decembrie 2024-decembrie 2025. Compania anunţă că noul mers al trenurilor va intra în vigoare din 15 decembrie.

Urmărește
109 afișări
Imaginea articolului CFR Călători va opera zilnic 1.100 de trenuri, conform noului mers al trenurilor

CFR Călători va opera zilnic 1.100 de trenuri, conform noului mers al trenurilor

CFR Călători a anunţat luni că, începând cu data de 15 decembrie 2024, intră în vigoare noul Mers al Trenurilor 2024-2025, ce va fi valabil până la data de 13 decembrie 2025.

În noul plan de Mers al Trenurilor vor circula zilnic în medie 1100 trenuri operate de CFR Călători.

CFR Călători a introdus în circulaţie 4 trenuri noi Bucureşti Nord – Braşov. Acestea sunt formate din rama electrică RE-IR Alstom Coradia Stream, alocată pentru exploatare operatorului naţional de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF).

Cele 4 trenuri noi IR proiectate pentru circulaţia în acest mers de tren nou sunt:
1 IR 16001 Bucureşti Nord (06.31) Braşov (08.59) 2h 28m
2 IR 16002 Braşov (10.25) Bucureşti Nord (12.58) 2h 33m
3 IR 16003 Bucureşti Nord (13.22) Braşov (16.00) 2h 38m
4 IR 16004 Braşov (16.27) Bucureşti Nord (19.00) 2h 33m.

De asemenea, în condiţiile începerii lucrărilor la infrastructura feroviară „Quick Wins”, pe relaţia Bucureşti Nord – Craiova, CFR Călători a planificat trenuri pe rute modificate, astfel:

-pentru a răspunde mai bine cerinţelor şi pentru menţinerea relaţiilor internaţionale ce leagă principalele oraşe din România cu Europa, circulă:

Trenul internaţional IR 72 „Traianus”, în relaţia Craiova – Budapesta Keleti

Trenul internaţional IR 73 „Traianus”, în relaţia Budapesta Keleti – Craiova

-introducerea unui tren nou în circulaţie IR 1599 în relaţia Bucureşti Nord – Drobeta Turnu Severin, cu plecare din staţia Bucureşti Nord la ora 5.02 sosire în staţia Drobeta Turnu Severin ora 12.19.

În condiţiile demarării lucrărilor de electrificare şi reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, pentru preluarea călătorilor în perioada sezonului estival din staţiile Cluj Napoca, Sighişoara, Câmpia Turzii, Copşa Mică, CFR Călători introduce în circulaţie trenurile IR sezoniere 1947/1948 în relaţia Cluj Napoca – Braşov şi retur, ramuri la trenurile IR sezoniere 1941/1942 în staţia Braşov.

În sezonul estival între principalele oraşe din ţară şi litoral se asigură legătura cu trenuri directe, cu menţiunea că pe distanţa Constanţa – Mangalia şi retur trenurile circulă în regim de tren Regio şi la tarifele aferente acestui rang de tren.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici