Cine este MrBeast, regele YouTube-ului: într-un an a câştigat 47 de milioane de euro

  • În dreptul lui Jimmy Donaldson, în 2021, cifrele s-au dublat.
  • Un succes tradus în 10 miliarde de vizualizări.
  • Se ocupă de divertisment, publicitate, antreprenoriat şi de multă filantropie.
Urmărește
20460 afișări
Imaginea articolului Cine este MrBeast, regele YouTube-ului: într-un an a câştigat 47 de milioane de euro

Cine este MrBeast, regele YouTube: într-un an a câştigat 47 de milioane de euro

Va sufla în 24 de lumânări pe 7 mai. Jimmy Donaldson, alias „MrBeast”, este deja cel mai bine plătit youtuber din lume.

În 2021, a strâns 47 de milioane de euro din reţelele sociale, datorită a 10 miliarde de vizualizări, mai mult decât întreaga populaţie mondială. Acesta este un record pentru el, deoarece cifrele lui s-au dublat faţă de anul precedent.

Vedeta a intrat în topul Forbes rezervat personalităţilor care au reuşit să se distingă prin venituri în lumea divertismentului, în ultimele 12 luni.

Cascadorii incredibile, trucuri şi distracţie. Acestea sunt ingredientele unui băiat căruia îi place să-şi surprindă publicul, distrându-l cu neaşteptat şi inspirându-i mereu curiozitatea.

Uneori, câte o provocare periculoasă, cum ar fi o miză de 10.000 de dolari, oferită oricui doreşte să stea într-o cadă plină cu şerpi. Un succes care i-a permis să găzduiască propria versiune a Squid Game, celebrul serial TV sud-coreean, construind seturi de replici identice cu originalele.

S-a închis în mod deliberat într-o închisoare de maximă securitate pentru 50 de ore. Datorită milioanelor de telespectatori, vizionările sunt astfel transformate în venituri economice considerabile.

Aplicaţie pentru burgeri

Băiatul nu câştigă doar din vizualizări şi reclame, ci şi din unele iniţiative antreprenoriale, pornind de la activitatea sa principală. De asemenea, a anunţat recent MrBeast Burger, o aplicaţie care permite utilizatorilor să comande mâncare cu marca MrBeast în peste 600 de restaurante din Statele Unite care s-au alăturat iniţiativei youtuberului.

Rezultat: peste 5 milioane de hamburgeri vânduţi. Nu lipsesc iniţiativele de promovare a unei reţele de socializare precum Clubhouse, una dintre alegerile antreprenoriale la care este cel mai expus, precum şi decizia de a da viaţă propriului brand de dulciuri.

Profil de filantrop

Cu toate acestea, americanul de aproape 24 de ani nu se gândeşte doar la sine. În 2018, şi-a câştigat porecla de youtuber-filantrop, dând mii de dolari în numerar unor oameni la întâmplare.

A avut grijă şi să scoată plasticul din mare, adunând aproximativ 13 tone de deşeuri. Dar nu numai atât, i-a dat o maşină Uber clientului care a sunat pentru un service sau chiar o casă celui care a putut să-şi rezolve mai întâi unul dintre chestionare.

A donat chiar şi o insulă, într-o provocare care i-a implicat pe prietenii săi, care au devenit în scurt timp propriii angajaţi pentru realizarea videoclipurilor.

Mormanele de bani sunt adesea acolo, la îndemâna oricui doreşte să le vadă, să participe şi să câştige una dintre celebrele sale probe. De exemplu, este suficient să ţii degetul mai mult decât ceilalţi pe ecranul unui telefon pentru a încasa aproape 22.000 de euro.

Criticat de apropiaţi

Evident, are şi critici. Uneori, din partea angajaţilor săi, care au vorbit despre favoritism şi bullying, alteori din partea fanilor care pierduseră bani din cauza banilor investiţi în urma schemei sale de criptomonede.

Printre numeroasele investiţii în domeniul reţelelor de socializare, se numără şi start-up-urile de gaming şi tehnologice.

Totuşi, acest succes nu îl priveşte doar pe MrBeast, ci şi pe o mare parte a colegilor săi. În general, youtuberii au câştigat un total de peste 262 de milioane de dolari în ultimele 12 luni, o creştere de 40% faţă de anul precedent, în mare parte din veniturile din publicitate.

Platforma are aproape 2 miliarde de utilizatori: una din patru persoane de pe întreg mapamondul.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici