- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive
Clienţii care consideră că banca le-a impus clauze abuzive odată cu modificarea contractelor de credit pentru alinierea la cerinţele Ordonanţei 50/2010 pot face oricând reclamaţie la Protecţia Consumatorului, chiar dacă au semnat deja actele adiţionale sau creditorul s-a prevalat de excepţia acceptării tacite.
Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)
Astfel, termenele înainte de unele bănci pentru semnarea actelor adiţionale rămân practic fără fundament, iar clienţii nu trebuie să se mai înghesuie în agenţii.
Bancherii au fost obligaţi de către ordonanţă să alinieze contractele de credit în derulare până cel târziu la 19 septembrie, indiferent dacă clientul a semnat sau nu actul adiţional. Cei care nu au făcut-o sunt pasibili de amendă.
Citeşte mai multe despre reclamaţia la Protecţia Consumatorului pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu este desemnat Premierul României
-
S-au votat preşedinţii la Camera Deputaţilor şi la Senat: Ilie Bolojan, la Senat; Ciprian Şerban, la Camera Deputaţilor
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
-
FT: Echipa de tranziţie a lui Donald Trump vrea să retragă SUA din OMS „în prima zi” de mandat
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.