- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive
Clienţii care consideră că banca le-a impus clauze abuzive odată cu modificarea contractelor de credit pentru alinierea la cerinţele Ordonanţei 50/2010 pot face oricând reclamaţie la Protecţia Consumatorului, chiar dacă au semnat deja actele adiţionale sau creditorul s-a prevalat de excepţia acceptării tacite.
Clienţii pot reclama oricând la ANPC clauzele abuzive (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)
Astfel, termenele înainte de unele bănci pentru semnarea actelor adiţionale rămân practic fără fundament, iar clienţii nu trebuie să se mai înghesuie în agenţii.
Bancherii au fost obligaţi de către ordonanţă să alinieze contractele de credit în derulare până cel târziu la 19 septembrie, indiferent dacă clientul a semnat sau nu actul adiţional. Cei care nu au făcut-o sunt pasibili de amendă.
Citeşte mai multe despre reclamaţia la Protecţia Consumatorului pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Se circulă în condiţii de iarnă pe străzile din mai multe judeţe. Recomandările poliţiştilor
-
Ciolacu a discutat din nou cu Trump, împreună cu Viktor Orban. Ce spune despre intrarea României în programul Visa Waiver
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO