Cluj: Întârzierea sau reprogramarea curselor aeriene, cauzată de condiţiile meteo

Întârzierea sau reprogramarea unor zboruri externe ale companiei Wizz Air care ar fi trebuit să decoleze sau să aterizeze, duminică, pe Aeroportul Cluj-Napoca a fost cauzată de condiţiile meteo nefavorabile din Europa de vest, afirmă reprezentanţii companiei aeriene.

Urmărește
170 afișări
Imaginea articolului Cluj: Întârzierea sau reprogramarea curselor aeriene, cauzată de condiţiile meteo

Cluj: Întârzierea sau reprogramarea curselor aeriene, cauzată de condiţiile meteo -companie (Imagine: Sebastian Tataru/Mediafax Foto)

Într-un comunicat de presă transmis, duminică seară, la solicitarea MEDIAFAX, Wizz Air îşi cere scuze pentru "inconvenientele cauzate de întârzierile generate de vreme" şi precizează că "siguranţa pasagerilor şi a echipajului este prioritatea numărul unu" a companiei.

"Din cauza condiţiilor meteo nefavorabile înregistrate duminică, în Europa de vest, mai multe zboruri de la şi spre Cluj-Napoca au fost întârziate. Pasagerii au primit informaţii referitoare la drepturile lor conform Regulamentului 261 şi li s-au oferit vouchere pentru alimente şi apă. Compania îşi cere scuze pentru inconvenientele cauzate de aceste întârzieri generate de vreme, dar siguranţa pasagerilor şi a echipajului este prioritatea numărul unu pentru Wizz Air", se arată în documentul citat.

Potrivit site-ului Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca, cursa Cluj-Napoca - Forli (Italia) care trebuia să decoleze, duminică, la ora 13.10 a decolat la ora 20.25, cursa de Barcelona care trebuia să plece la ora 19.25 va decola la ora 01.00, iar cursa de Madrid care trebuia să decoleze la ora 17.50 a fost reprogramată pentru luni dimineaţă la ora 8.00.

De asemenea, zborul de la Dortmund (Germania) care trebuia să aterizeze la Cluj-Napoca la ora 18.50 a ajuns după ora 20.00, fiind întârziat şi cel de la Forli, care ar fi trebuit să aterizeze la ora 17.00, fără să se precizeze la ce oră va ajunge.

Reprezentanţii Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca au declarat, duminică, pentru corespondentul MEDIAFAX că problemele la cursele aeriene ale Wizz Air ţin de companie, şi nu de aeroport.

Sute de pasageri aşteaptă, duminică seară, pe Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca reluarea zborurilor. Ei au reclamat faptul că nu au primit nicio informaţie din partea companiei legată de motivele întârzierii curselor. Pasagerii au primit sandviciuri şi apă din partea reprezentanţilor Wizz Air.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici