- Home
- Social
- CLUJ-NAPOCA, (31.07.2017, 17:37)
- Vasile Magradean
Cluj vs Bucureşti: Primăria înfiinţează o bandă dedicată pentru transportul în comun în lungime de 1,6 km
Primăria Cluj-Napoca va înfiinţa, până la sfârşitul lunii august, o bandă dedicată pentru transportul în comun în zona centrală, pe relaţia Est-Vest, cu o lungime de 1,6 kilometri, şi pe care vor putea circula şi bicicletele, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Urmărește
1381 afișări
Cluj vs Bucureşti: Primăria înfiinţează o bandă dedicată pentru transportul în comun în lungime de 1,6 km
Primarul Emil Boc a declarat, luni, în cadrul unei dezbateri publice, că odată cu înfiinţarea noii benzi dedicate, pe traseu, se vor desfiinţa 132 de locuri de parcare, dar se vor înfiinţa un număr de 256.
”Vom înfiinţa până la sfârşitul lunii august o bandă dedicată pentru transportul în comun pe axa Est –Vest, banda unu de la bordură. Banda dedicată pleacă de la Biserica <Sf. Petru> din cartierul Mărăşti până la Primăria Cluj-Napoca şi are o lungime de 1,6 kilometri. Pe întregul tronson dispar 132 de locuri de parcare, dar se înfiinţează 256 de locuri de parcare, acestea urmând să fie asigurate în număr consistent şi suficient. Pe această bandă vor putea circula şi biciclete, iar în etapa a doua probabil că vor intra şi taximetrele. În urma introducerii acestei benzi dedicate, se va reduce timpul de deplasare până la Primăria Cluj-Napoca. Vom continua extinderea benzilor dedicate şi pe alte tronsoane din municipiu”, a spus Boc.
Directorul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca, Liviu Neag, a declarat, la rândul său, că scopul noului proiect este atragerea publicului spre folosirea transportului în comun.
La nivelul municipiului Cluj-Napoca sunt înmatriculate 146.000 de maşini. Traficul rutier din anul 2017 a crescut cu 40% faţă de anul 2013.
În Cluj-Napoca mai funcţionează o bandă dedicată pentru transportul în comun pe axa Vest – Est, de la Primăria Cluj-Napoca spre cartierul Mărăşti, precum şi una din Piaţa Cipariu spre Regionala CFR.
Citeşte şi: Primăria Capitalei: Bandă unică pentru transportul în comun pe traseul Piaţa Presei Libere- Piaţa Dorobanţi
Citește pe www.zf.ro: Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Cu ultimii bani şi-a cumpărat o mină abandonată care nu părea să aibă niciun viitor. Acum are o avere colosală de 200 de milioane de dolari
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cutremur în lumea televiziunii din România! Prezentatoarea-vedetă a postului a demisionat! Declarații în premieră! A fost vreme de 11 ani printre cele mai apreciate figuri din trustul Antena
CANCAN.RO
Noua regulă pentru românii care nu locuiesc la ADRESA din buletin. Ce e obligatoriu să faci din ianuarie 2025 și de ce acte ai nevoie
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe