- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (30.09.2014, 20:01)
- Andrei Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNADNR: Pe DN1, între Băneasa şi Cornu, există 39,29 km de separator de trafic
CNADNR precizează marţi, în contextul tragediei de pe DN1 în care au murit şase oameni, că acest drum are, pe sectorul cuprins între km 8+500 (zona Băneasa) şi km 100+000 (zona localităţii Cornu), 39,29 de kilometri de separator de trafic.
Urmărește
178 afișări
CNADNR: Pe DN1, între Băneasa şi Cornu, există 39,29 km de separator de trafic (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
"Pe drumul naţional DN 1, pe sectorul de drum cuprins între km 8+500 (zona Băneasa) şi km 100+000 (zona localităţii Cornu), sector prevăzut cu patru benzi de circulaţie, partea carosabilă este prevăzută cu un total de 39,29 km separator de trafic, astfel: 8,2 km - separator tip insulă mediană; 31, 09 km - separator parapete prefabricat de beton, tip New Jersey", precizează Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADR), într-un comunicat remis MEDIAFAX.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Le-am dat-o în vot! Tu ce faci?
-
Alegeri prezidenţiale 2024, turul I. Rezultate parţiale. Elena Lasconi, 19,17% - Marcel Ciolacu 19,15%. Aproape 2200 de voturi diferenţă. Marja se măreşte / Călin Georgescu, primul cu 22,95%
-
Vasile Bănescu a comentat rezultatul alegerilor: Drumul spre sinucidere naţională e nebănuit de scurt şi aparţine populismului
-
Vîlceanu: PNL trebuie să-şi schimbe conducerea toată şi trebuie să plece de la guvernare imediat
În acelaşi comunicat, CNADNR ţine să dezmintă "categoric informaţiile şi ipotezele vehiculate în mass-media, privind o posibilă culpă a CNADNR SA în dramaticul accident întâmplat sâmbătă 27.09.2014, pe drumul naţional DN1".
Compania mai precizează că în perioada 2013-2014, pe sectorul Băneasa-Cornu al DN1 au fost amplasaţi 6,5 km de separator de beton tip "New Jersey", în valoare de 844.518 euro fără TVA, iar în prezent a fost depusă la ANRMAP documentaţia tehnică necesară pentru achiziţia a 196 km de parapete de beton tip "New Jersey", în valoare de aproximativ 20 milioane de euro.
CNADR estimează că amplasarea separatorului va fi demarată la sfârşitul acestui an sau cel mai târziu la începutul anului 2015, locaţiile pe DN 1 urmând a fi stabilite de comun acord cu Inspectoratul General al Poliţiei Române - Direcţia Rutieră.
Tragedia rutieră în care au murit şase persoane a avut loc sâmbătă seară, la kilometrul 81 al DN1, între Ploieşti şi Câmpina, unde George Dumitru, în vârstă de 28 de ani, a intrat cu maşina pe contrasens, unde a lovit un autoturism BMW X3 în care se aflau cinci persoane.
Citeşte şi:
ACCIDENT de circulaţie în Prahova: Şase persoane şi-au pierdut viaţa după ce un şofer a intrat pe contrasens. Şoferul ar fi încercat să se sinucidă
În urma impactului extrem de violent, atât şoferul care a provocat accidentul, cât şi cei cinci ocupanţi ai maşinii care circula regulamentar au murit pe loc.
Autoturismul BMW era condus de Robert Salvatore Gherghelaş, care avea 44 de ani, era mecanic în Câmpina, era căsătorit şi tatăl unui copil. Robert Gherghelaş era în maşină cu prietenul său, Florin Cioroba, în vârstă de 44 de ani, şi cu fiul cel mic al acestuia, Eduard, în vârstă de 11 ani. În autoturism se mai aflau femeia cu care Florin Cioroba urma să se căsătorească - Nicoleta Vasilica Mocanu, de 38 de ani, şi una dintre fiicele acesteia, Elena Iuliana Buldan, în vârstă de 19 ani. Toate cele cinci persoane sunt din Câmpina.
Principala ipoteză luată în calcul de anchetatori este că tânărul de 28 de ani, George Dumitru, din Bucureşti, ar fi încercat să se sinucidă. Ipoteza a fost conturată după ce George Dumitru a lăsat pe contul său de Facebook un mesaj prin care îşi lua adio de la cunoscuţi.
În acest caz, Poliţia Prahova a deschis dosar de cercetare penală pentru omor din culpă.
Angajaţii unei firme din Câmpina au anunţat, la o zi după tragedia de pe DN1, că organizează, marţi, un protest faţă de nepăsarea autorităţilor, ei susţinând că tragedia de sâmbătă putea fi evitată dacă existau separatoare între sensurile de mers.
Citeşte şi:
Protest faţă de ”nepăsarea autorităţilor”: Tragedia de pe DN 1 putea fi evitată dacă erau separatoare
Citește pe alephnews.ro: Cine este Călin Georgescu? Portretul făcut de Reuters pentru candidatul la alegerile din România: „Un critic NATO. Poziție pro-rusă”
Citește pe www.zf.ro: Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Iuliana Pepene, una dintre cele mai frumoase prezentatoare de știri, e iar singură!
PROSPORT.RO
Curs valutar BNR 25 noiembrie 2024. Cât costă 1 euro, după ce Călin Georgescu a câștigat primul tur al alegerilor
CANCAN.RO
„LEGIONAR” – cel mai căutat cuvânt pe dexonline după primul tur al alegerilor prezidențiale. De ce au votat românii un candidat pro-rus
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe