Fundaţia Erste şi Impact Hub Bucureşti au lansat, joi, o nouă ediţie a Social Impact Award, o competiţie de antreprenoriat social pentru studenţii din România.
Concursul încurajează tinerii să dezvolte proiecte care, pe lângă obţinerea unui profit, au impact pozitiv în societate, iar iniţiativa se desfăşoară în acest an în opt ţări europene: Austria, Cehia, Croaţia, Elveţia, Grecia, România, Rusia şi Slovacia.
În România, un juriu alcătuit din peste 10 membri va desemna proiectele câştigătoare ale celor trei premii de câte 5.000 de lei, iar un al patrulea premiu, în valoare de 3.000 de lei, va fi decis de votul publicului.
Competiţia dă tuturor studenţilor interesaţi şansa să participe la seminarii de informare şi instruire în domeniul antreprenoriatului social, în cadrul cărora, împreună cu specialişti în domeniu, vor identifica posibile idei de afaceri sociale pornind de la problemele societăţii, vor învăţa cum să creeze modele de afaceri sustenabile şi cum să transmită mesaje convingătoare către finanţatori, parteneri sau viitori clienţi.
"De la reducerea sărăciei, sănătate, educaţie, mediu, dezvoltare comunitară, până la tehnologii de informare şi de comunicare, drepturile omului, egalitatea de şanse, studenţii, organizaţi în echipe de maximum cinci persoane, îşi pot alege orice temă pentru a dezvolta o idee de afacere socială, atâta vreme cât ea este relevantă pentru comunitatea în care se doreşte implementarea sa", se arată într-un comunicat transmis agenţiei MEDIAFAX.
Data limită pentru înscrieri este 15 aprilie.
Informaţii detaliate despre înscriere, programul atelierelor tematice precum şi criteriile de eligibilitate sunt disponibile pe website-ul competiţiei: http://socialimpactaward.ro.
În afara premiilor în bani, reprezentanţii proiectelor câştigătoare vor putea participa şi la workshop-uri internaţionale.