Primarul oraşului Constanţa, Vergil Chiţac, le-a cerut subordonaţilor să ia de pe străzi toate cele 500 de panouri publicitare. Edilul şef a explicat pe Facebook faptul că pentru activitatea de publicitatea contractul a expirat de 18 luni.
„Contractul de publicitate început acum 15 ani s-a terminat în 02.07.2019, când Seaview Media trebuia să-şi ridice toate, dar absolut toate panourile publicitare. Şi totuşi după 18 luni, toate cele 500 de panouri se aflau…până ieri, exact în acelaşi loc. Evident, cu complicitatea celor care au condus primăria şi nu au făcut nimic pentru ridicarea lor”, a scris, pe reţeaua de socializare, primarul Chiţac.
Edilul şef al Constanţei este nemulţumit şi de preţurile practicate pentru publicitatea stradală. În plus, Chiţac susţine că multe panouri erau amplasate ilegal.
„Faptul că în această perioadă noi am încasat numai 155 lei de panou pe lună în timp ce la Cluj Napoca preţul e de 155 lei pe m2 într-o singură zi, e un amănunt ce a scăpat ochiului vigilent al democraţiei în Constanţa. Mai departe… am descoperit că 150 de panouri nu au avut niciodată autorizaţie de construire, iar în primărie se ştia asta”, a precizat primarul oraşului Constanţa.
Vergil Chiţac a mai spus că regulamentul pentru activităţii de publicitate, reclamă şi afişaj se află în lucru de peste doi ani. Primarul a anunţat că va urgenta procedurile şi în februarie va pune proiectul în dezbatere publică.