Culmea circulaţiei: faci şosea, faci trotuare, dar nu şi podul care să „sară” calea ferată
Pentru terminarea unui proiect de 5,6 milioane de euro Primăria Capitalei s-a împotmolit în construcţia a 500 de metri de stradă - porţiune care cuprinde şi podul. Lucrările au fost programate să înceapă în 2006 şi să fie finalizate în 2007. În realitate, acestea au început în 2007 şi au fost abandonate un an mai târziu.
Culmea circulaţiei: faci şosea, faci trotuare, dar nu şi podul care să „sară” calea ferată
Proiectul străpungerii Doamna Ghica-Chişinău începe din capătul străzii Doamna Ghica, continuă pe terenul viran de pe malul lacului Colentina şi traversează calea ferată pe un pod până în spatele pieţei Delfinului din cartierul Pantelimon. Noua arteră este prevăzută cu câte două benzi pe fiecare sens şi are o lungime de doi kilometri. Pasajul suprateran va traversa calea ferată în zona Baicului şi va avea o lungime de 85,8 metri. Din spatele pieţei Delfinului viitoarea arteră de circulaţie ar fi trebuit să facă legătura cu Şoseaua Pantelimon, dar şi cu Bulevardul Chişinău, continuat cu Nicolae Grigorescu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Bursă. Statul român ia în considerare posibilitatea de a reveni ca acţionar majoritar al grupului Electrica
-
Vicepremierul Poloniei anunţă că a identificat un grup rus care ar fi urmărit să influenţeze alegerile prezidenţiale
Finalizarea arterei ar mai ajuta şi la preluarea traficului de pe viitoarea autostradă Bucureşti-Ploieşti, care intră pe Şoseaua Petricani şi continuă pe Doamna Ghica. Specialiştii din Primăria Capitalei susţin că drumul a fost proiectat încă de pe vremea lui Ceauşescu iar prin finalizarea lui se întregeşte inelul median al oraşului. Lucrările de construcţie au început în 2007 de către firma portugheză Lena şi până în 2008 au fost finalizate în proporţie de 60 la sută.
Citeşte mai multe despre proiectul străpungerii Doamna Ghica-Chişinău pe www.gandul.info
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO