Cum iau românii decizia de cumpărare? Caută pe internet
Enervante sau dimpotrivă, reclamele online îşi fac datoria marcând decizia de cumpărare a românilor. Pe scurt, publicitatea are efecte dincolo de acţiunea directă a utilizatorului care alege sau nu să dea click. Comportamentul îi amplifică dorinţa de achiziţie, iar internetul - intenţia de cumpărare a celor care îl folosesc pentru a afla cât mai multe informaţii despre un produs din alte medii. Aceasta este concluzia unui studiu recent realizat de IAB România şi e Research.
Cum iau românii decizia de cumpărare? Caută pe internet (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
Utilizatorii români de internet sunt influenţaţi de publicitatea online, şi eResearch şi altfel decât pentru a da click. Astfel, relevă cercetarea, în urma vizionării unei reclame, 37% din ei se informează în vederea cumpărării iar 29,9% răspândesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Potrivit studiului, 15% din respondenţi spun că au cumpărat produsul advertizat în urma vizionării unei reclame online. Cei care caută ulterior mai multe informaţii online l-au achiziţionat în proporţie de 28,7%. Procent comparabil, dacă 30% dintre români spun că au cumpărat un produs sau serviciu în urma unui click pe banner.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Bursă. Statul român ia în considerare posibilitatea de a reveni ca acţionar majoritar al grupului Electrica
-
Vicepremierul Poloniei anunţă că a identificat un grup rus care ar fi urmărit să influenţeze alegerile prezidenţiale
Citeşte mai multe despre publicitatea online pe www.gandul.info
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO