Prima pagină » Cultură-Media » Cum iau românii decizia de cumpărare? Caută pe internet

Cum iau românii decizia de cumpărare? Caută pe internet

Enervante sau dimpotrivă, reclamele online îşi fac datoria marcând decizia de cumpărare a românilor. Pe scurt, publicitatea are efecte dincolo de acţiunea directă a utilizatorului care alege sau nu să dea click. Comportamentul îi amplifică dorinţa de achiziţie, iar internetul - intenţia de cumpărare a celor care îl folosesc pentru a afla cât mai multe informaţii despre un produs din alte medii. Aceasta este concluzia unui studiu recent realizat de IAB România şi e Research.
Cum iau românii decizia de cumpărare? Caută pe internet
Liliana Micu
25 aug. 2010, 07:47, Social

Utilizatorii români de internet sunt influenţaţi de publicitatea online, şi eResearch şi altfel decât pentru a da click. Astfel, relevă cercetarea, în urma vizionării unei reclame, 37% din ei se informează în vederea cumpărării iar 29,9% răspândesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.

Potrivit studiului, 15% din respondenţi spun că au cumpărat produsul advertizat în urma vizionării unei reclame online. Cei care caută ulterior mai multe informaţii online l-au achiziţionat în proporţie de 28,7%. Procent comparabil, dacă 30% dintre români spun că au cumpărat un produs sau serviciu în urma unui click pe banner.

Citeşte mai multe despre publicitatea online pe www.gandul.info