Cum poţi renunţa la contractul de telefonie, internet sau cablu fără să plăteşti penalizări?

Daca vrei să renunţi la contractul de telefonie mobilă, cablu sau internet, atunci trebuie să faci cererea de reziliere din timp! Mai mult, asigură-te că nu ai beneficiat de nicio oferta specială pentru a-l putea rezilia fără plata unor eventuale despăgubiri!

Urmărește
340 afișări
Imaginea articolului Cum poţi renunţa la contractul de telefonie, internet sau cablu fără să plăteşti penalizări?

Cum poţi renunţa la contractul de telefonie, internet sau cablu fără să plăteşti penalizări? (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Prelungirea automată a contractelor nu este interzisă de legislaţia din domeniul comunicaţiilor electronice, spune Cătălin Marinescu, şeful Autorităţii Naţionale pentru Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).

Oficialii ANCOM spun că ordonanţa Guvernului nr.21/1992 prevede ca utilizatorii să fie notificaţi cu 30 de zile înainte de data la care contractul se prelungeste în mod automat pentru o perioadă de timp determinată sau nedeterminată. Astfel, dacă ai găsit o ofertă mai bună sau pur şi simplu nu mai eşti mulţumit de calitatea serviciilor poţi să renunţi la abonament, însă trebuie să faci o cerere prealabilă în scris.

Citeşte mai multe despre cum poţi renunţa la contract pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici