Cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală la birou

Dacă îţi recunoşti greşeala şi te faci luntre şi punte să o îndrepţi, dacă nu te sfieşti să spui adevărul, oricât de ciudat ar putea suna el, şi dacă ai o atitudine binevoitoare la serviciu, ai mai multe şanse să depăşeşti cu bine situaţiile de criză apărute la locul de muncă, spun specialiştii în resurse umane, potrivit Gândul.

Urmărește
168 afișări
Imaginea articolului Cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală la birou

Cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală la birou (Imagine: Mediafax Foto)

Când întârzii la job dimineaţa pentru că nu ţi-a sunat deşteptătorul, ţi-e şi ruşine, de multe ori, să-i spui şefului motivul real, au observat specialiştii în resurse umane. "Se poate ca motivele să pară derizorii, de genul «nu am auzit ceasul».

Citeşte mai multe despre cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici