Cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală la birou
Dacă îţi recunoşti greşeala şi te faci luntre şi punte să o îndrepţi, dacă nu te sfieşti să spui adevărul, oricât de ciudat ar putea suna el, şi dacă ai o atitudine binevoitoare la serviciu, ai mai multe şanse să depăşeşti cu bine situaţiile de criză apărute la locul de muncă, spun specialiştii în resurse umane, potrivit Gândul.
Cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală la birou (Imagine: Mediafax Foto)
Când întârzii la job dimineaţa pentru că nu ţi-a sunat deşteptătorul, ţi-e şi ruşine, de multe ori, să-i spui şefului motivul real, au observat specialiştii în resurse umane. "Se poate ca motivele să pară derizorii, de genul «nu am auzit ceasul».
Citeşte mai multe despre cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală pe www.gandul.info.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO