Prima pagină » Social » Cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală la birou

Cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală la birou

Dacă îţi recunoşti greşeala şi te faci luntre şi punte să o îndrepţi, dacă nu te sfieşti să spui adevărul, oricât de ciudat ar putea suna el, şi dacă ai o atitudine binevoitoare la serviciu, ai mai multe şanse să depăşeşti cu bine situaţiile de criză apărute la locul de muncă, spun specialiştii în resurse umane, potrivit Gândul.
Cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală la birou
10 aug. 2010, 22:43, Social

Când întârzii la job dimineaţa pentru că nu ţi-a sunat deşteptătorul, ţi-e şi ruşine, de multe ori, să-i spui şefului motivul real, au observat specialiştii în resurse umane. „Se poate ca motivele să pară derizorii, de genul «nu am auzit ceasul».

Citeşte mai multe despre cum să nu-ţi pierzi locul de muncă după ce ai făcut o greşeală pe www.gandul.info.