- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum se achiziţionează o maşină nouă. "Arta" negocierii în showroom
Negocierea preţului maşinii este una dintre cele mai importante etape atunci când vine vorba de achiziţia unei maşini noi. În fiecare an agenţii şi directorii de vânzări din showroomuri învaţă noi metode de a atrage clienţii şi de a-i convinge pe aceştia că fac "afacerea anului" (cel puţin) dacă se decid să cumpere acel automobil. Dar de obicei este exact invers, scrie Ziarul Financiar în ediţia de marţi.
Cum se achiziţionează o maşină nouă. "Arta" negocierii în showroom (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)
În cele mai multe cazuri, personalul de vânzări aplică două strategii de bază. Prima - "Vă putem oferi un discount special numai dacă veţi cumpăra astăzi/săptămâna/luna aceasta!". În multe cazuri s-ar putea ca această ofertă să nu fie reală, iar dealerul respectiv doar să încerce astfel să-şi atingă targetul de vânzări în luna respectivă. Pe de altă parte, oferta poate fi reală, în cazul în care este vorba de o lichidare de stoc, pentru un model care iese din fabricaţie. Dar chiar şi aşa, o reducere poate fi în continuare oferită.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Azi, în Sfânta zi a Crăciunului, poate știi de ce Iisus Hristos nu s-a născut român
-
UE s-ar putea extinde: O ţară din Europa vrea să organizeze un referendum pentru a adera la UE
-
Dronele ucrainene ar fi distrus un depozit de muniţie rusesc în regiunea Rostov
-
Avertismentul unor lideri europeni: NATO nu poate apăra Europa fără SUA în faţa Rusiei
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.