Cum se achiziţionează o maşină nouă. "Arta" negocierii în showroom

Negocierea preţului maşinii este una dintre cele mai importante etape atunci când vine vorba de achiziţia unei maşini noi. În fiecare an agenţii şi directorii de vânzări din showroomuri învaţă noi metode de a atrage clienţii şi de a-i convinge pe aceştia că fac "afacerea anului" (cel puţin) dacă se decid să cumpere acel automobil. Dar de obicei este exact invers, scrie Ziarul Financiar în ediţia de marţi.

Urmărește
55 afișări
Imaginea articolului Cum se achiziţionează o maşină nouă. "Arta" negocierii în showroom

Cum se achiziţionează o maşină nouă. "Arta" negocierii în showroom (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)

În cele mai multe cazuri, personalul de vânzări aplică două strategii de bază. Prima - "Vă putem oferi un discount special numai dacă veţi cumpăra astăzi/săptămâna/luna aceasta!". În multe cazuri s-ar putea ca această ofertă să nu fie reală, iar dealerul respectiv doar să încerce astfel să-şi atingă targetul de vânzări în luna respectivă. Pe de altă parte, oferta poate fi reală, în cazul în care este vorba de o lichidare de stoc, pentru un model care iese din fabricaţie. Dar chiar şi aşa, o reducere poate fi în continuare oferită.

Citeşte mai multe pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici