- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum se vede pasajul Basarab din elicopter - FOTO
Anvergura Pasajului Basarab poate fi văzută acum mult mai clar cu ajutorul unor fotografii care arată construcţia de la înălţime.
Cum se vede pasajul Basarab din elicopter
Fotografiile aeriene au fost realizate de www.skycam.ro cu ajutorul unui elicopter telecomandat care transmite imagini de la o înălţime maximă de 500 de metri, scrie Gândul.
Potrivit primarului Sorin Oprescu, carosabilul de pe pasaj este finalizat, iar maşinile ar putea să circule. Totuşi, nu s-a dat drumul la circulaţie, deoarece mai trebuie montaţi senzori seismici.
ULTIMELE ȘTIRI
-
REZULTATE PARȚIALE. Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu intră în turul 2
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
"Nu mă grăbesc să tai o panglică inaugurală până când nu sunt sigur că se poate circula în maximă siguranţă", a spus Oprescu la ultima vizită a obiectivului. Primarul a fost însoţit atunci de directorul Institutului Naţional de Fizica Pământului, Gheorghe Mărmureanu.
Potrivit lui Mărmureanu, Pasajul Basarab poare rezista la un cutremur de 7,5 grade pe scara Richter .
Primarul Capitalei declara, în urmă cu aproape trei săptămâni, că Pasajul Basarab va fi gata la sfârşitul lunii martie.
Pasajul Basarab va realiza legătura rutieră şi de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu - Şoseaua Orhideelor - Podul Grozăveşti - Bulevardul Vasile Milea (pentru circulaţia tramvaielor), respectiv Şoseaua Grozăveşti, întregindu-se astfel inelul principal de circulaţie al Municipiului Bucuresti în partea de nord-vest. Proiectul cuprinde două traversări majore de obstacole, a râului Dâmboviţa peste podul existent lărgit şi a căii ferate în zona Gării de Nord.
Viaductul principal al pasajului are o lungime totală de 1450 de metri - din care 117 metri Podul pe Arce peste râul Dâmboviţa, respectiv 340 de metri Podul Hobanat peste zona Gării de Nord -, cu bretele de acces la pasaj de 1126 metri lungime şi rampe de acces de 1250 m.
Pe pasaj, în zona Podului Hobanat va fi realizată staţia de tramvai dotată cu scări fixe, lifturi şi escalatoare menite să asigure legătura între nivelul peroanelor staţiei şi nivelul solului, precum şi cu staţia de metrou Basarab.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 03:00
-
astăzi, 02:44
Bihor. Rezultate finale alegeri prezidenţiale, turul I: Kelemen Hunor a câştigat judeţul