- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum te poţi apăra ca turist de abuzurile hotelierului sau proprietarului de pensiune
Tot mai mulţi sunt cei care se pretează la escrocherii în ultima perioadă şi dau ţepe la plata vacanţelor. Mai mult, abuzurile sunt la ordinea zilei în turism şi te poţi trezi că proprietarul hotelului sau al pensiunii se poartaă incorect faţă de tine sau, mai rău, îţi cere să eliberezi camera înainte de vreme sau să plăteşti pentru servicii pe loc inventate!
Cum te poti apara ca turist de abuzurile hotelierului sau proprietarului de pensiune (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)
Ministerul Dezvolării Regionale şi Turismului (MDRT) le transmite prin intermediul incont.ro celor aflaţi în situaţii similare că pot adresa sesizări la Direcţia Generală Control şi Autorizare pentru Turism (Bd. Dinicu Golescu 38, Sector 1, Bucureşti, tel.: 0372.14403(, pe fax, la nr. 0372.144037, sunând la tel verde 0800 868 282, sau pe mail, la adresa info@mdrt.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O navă a Rusiei s-a scufundat în largul Spaniei în urma unei explozii. De ce analișii privesc accidentul cu suspiciune
-
Nou record al numărului de investitori activi la Bursa de Valori
-
Cum sărbătoresc europenii Crăciunul? Tradiţii unice şi fascinante din diferite culturi
-
Israelul vrea ca grupul rebel Houthi să fie desemnat organizaţie teroristă
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.