- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (13.11.2017, 15:40)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De Black Friday, eMag include în promoţie bilete Tarom, bilete la concerte şi servicii medicale
eMAG include în ediţia din acest an a Black Friday (17 noiembrie) bilete de avion oferite de Tarom, bilete la concerte şi servicii medicale, antichităţi, autoturisme şi aur, pe lângă electrocasnice, smartphone-uri şi televizoare, a declarat luni, Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.
Urmărește
5687 afișări
De Black Friday, eMag include în promoţie bilete Tarom, bilete la concerte şi servicii medicale
Reducerile totale ale platformei eMAG se ridică la 40 de milioane de euro, anul acesta, de Black Friday, eveniment care va avea loc pe 17 noiembrie, fiind disponibile două milioane de produse de la eMAG şi de la cei peste 4.000 de selleri din Marketplace care au pregătit stocuri. În plus, 2.000 de clienţi care vor aplica de Black Friday pentru cardul de cumpărături eMAG vor primi cu un voucher în valoare de 500 de lei, la prima achiziţie de cel puţin 1.000 de lei făcută pe eMAG.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
-
Alegeri în Republica Moldova: Preoţii din R. Moldova care au călătorit la Moscova, instruiţi să-i asigure lui Stoianoglo voturi
-
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
Anul acesta, compania se aşteaptă şi ca media numărului de produse comandate de fiecare client de Black Friday să crească şi să ajungă la 3,4 produse, iar valoarea totală a comenzilor să se ridice la 350 de milioane de lei.
Clienţii vor putea cumpăra la preţ special televizoare, telefoane mobile, frigidere, laptopuri, maşini de spălat, electrocasnice mici (aspiratoare, mixere, roboţi de bucătărie, fiare de călcat şi altele), haine, încălţăminte şi accesorii, produse de îngrijire personală şi cosmetice, jucării, cărţi, produse pentru casă şi grădină, mobilă, jucării sau anvelope.
În plus, oferta de Black Friday cuprinde şi produse speciale, precum aur, autoturisme, ceasuri şi bijuterii de lux, pachete turistice, reduceri la bilete de avion oferite de Tarom, bilete la evenimente, abonamente Digi Mobil, servicii medicale şi antichităţi.
Pe lângă cardul de cumpărături eMAG, clienţii vor putea folosi cardurile de cumpărături Raiffeisen Bank, beneficiind de 60 de rate fără dobândă. De asemenea, produsele de Black Friday vor putea fi plătite şi cu alte carduri de credit emise de băncile şi instituţiile financiare partenere, cu beneficii de la 12 până la 24 de rate fără dobândă.
Anul acesta, clienţii vor putea prelua produsele din cele 15 showroom-uri eMAG sau din cele 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poşta Română.
Volumul dublu de produse din ofertă, faţă de anul trecut, este gestionat din depozitele eMAG cu o suprafaţă de 125.000 de metri pătraţi (cât 25 de stadioane de fotbal). În cursul acestui an, eMAG a investit 10 milioane de euro în tehnologia depozitului principal, în care intră şi platforma automatizată de sortare şi ambalare, capabilă să livreze către curieri 200.000 de produse pe zi. Astfel, eMAG estimează că în primele cinci zile după Black Friday vor fi livrate 67% din comenzi, restul urmând să fie livrate până pe 29 noiembrie.
În plus, eMAG a investit 2,5 milioane de euro în servere, servicii de hosting şi cloud, pentru îmbunătăţirea utilizării site-ului în ziua de Black Friday.
Oferta din acest an cuprinde 50.000 de televizoare, 60.000 de smartphone-uri, 25.000 de laptopuri, 20.000 de frigidere, 150.000 de electrocasnice mici (mixere, blendere, cuptoare cu microunde, aparate de gătit şi altele), 150.000 de articole pentru casă şi grădină, 150.000 de parfumuri şi cosmetice, 150.000 de jocuri şi jucării, 200.000 de produse din categoria fashion şi 25.000 de anvelope.
eMAG a lansat Black Friday în 2011.
eMAG, companie de comerţ online, fondată în 2001, este prezentă în România, Bulgaria, Ungaria şi Polonia.
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe