„Cea mai mare problemă e folosirea pieselor de proastă calitate, neomologate, care, deşi sunt făcute pe vapor, sunt preferate şi de unele companii de asi-gurare auto dar şi de unele service-uri pentru că sunt foarte ieftine”, a declarat pentru Gândul Cristian Munteanu, directorul Asociaţiei Societăţilor de Service Auto Independente (ASSAI), care reprezintă interesele a peste 400 de service-uri auto.
Pe locul doi în topul celor mai des întâlnite probleme în relaţia client-service se află lucrările de vopsitorie incomplete. Munteanu spune că motivul principal pentru care, de multe ori, o portieră proaspăt vopsită, de exemplu, are o altă nuanţă decât restul maşinii este faptul că asiguratorii nu decontează decât vopsirea suprafeţei afectate. Chiar şi în cazul service-urilor care au grijă să nu existe astfel de diferenţe pot apărea probleme. Cea mai des întâlnită ţine de textura vopselei, care poate diferi vizibil de cea aplicată pe restul maşinii, fie pentru că în acel atelier auto nu există aparatură de înaltă calitate, fie din cauza lipsei forţei de muncă bine calificate.
Citeşte mai multe despre problemele majore din service pe www.gandul.info