Director general Real Hypermarket România: Vrem cât mai multe produse româneşti pe rafturile noastre

Directorul general al Real Hypermarket România, Michel Lamoot, a declarat, luni, după o întâlnire cu aproximativ 200 de producători agricoli din judeţul Bihor, că doreşte ca pe rafturile magazinelor respective să se afle cât mai multe produse româneşti, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Urmărește
58 afișări

Directorul general al Real Hypermarket România, Michel Lamoot, însoţit de zece directori de departamente, s-a întâlnit, luni, la sediul Consiliului Judeţean Bihor, cu aproximativ 200 de producători agricoli din judeţ, interesaţi să îşi desfacă producţia în magazinele Real.

"Toamna trecută am văzut o incredibilă deschidere din partea preşedintelui Consiliului Judeţean Bihor, Radu Ţîrle, care ne-a propus această întâlnire, la care mărturisesc că am fost foarte emoţionat, eu, care nu sunt român, văzând interesul extrem de mare al producătorilor agricoli faţă de posibilitatea de a-şi asigura desfacerea prin magazinele noastre", a declarat, într-o conferinţă de presă susţinută după întâlnire, directorul general al Real Hypermarket România, Michel Lamoot.

Lamoot a afirmat că Real Hypermarket România a lansat, în 31 ianuarie, un program special destinat producătorilor agricoli autohtoni, program numit "Produceţi româneşte, vindem româneşte", al cărui scop este desfacerea a cât mai multe produse româneşti.

"Obiectivul nostru nu este acela de a lupta împotriva importurilor, ci de a încuraja apariţia a cât mai multe produse româneşti pe rafturile noastre", a declarat Michel Lamoot.

Lamoot a afirmat că Real Hypermarket încearcă să treacă la o nouă strategie în relaţia cu producătorii agricoli autohtoni, în sensul că, dacă până acum aceştia livrau produse pe bază de comenzi, din acest an vor beneficia de contracte în avans şi pe termen lung.

"Am distribuit producătorilor care au venit la întâlnire formulare prin care am reţinut datele lor de contact, ce specializare şi ce capacitate de producţie au, iar echipele noastre se vor deplasa la fermele lor şi le vor evalua în vederea încheierii unor contracte chiar şi în avans şi pe termen lung. Asemenea contracte în avans vor rezolva una dintre cele mai mari probleme ale producătorilor români, deoarece pe baza lor producătorii vor avea mai multă credibilitate în faţa băncilor atunci când vor dori credite pentru finanţarea producţiei. În acelaşi timp, un alt avantaj este că noi le vom plăti produsele primite în termen foarte scurt de la preluarea lor, în patru-cinci zile", a explicat Michel Lamoot.

Directorul general al Real Hypermarket România a afirmat că, în prezent, aproximativ zece la sută din articolele pe care le comercializează magazinele din întreaga ţară ale acestei companii sunt importate direct de Real, iar 90 la sută sunt achiziţionate de la furnizori români, care însă importă majoritatea produselor din Turcia, Germania, Polonia, Grecia, China, Franţa.

"Noi vrem să dezvoltăm procentajul de produse primite de la furnizori români şi produse în România, vrem cât mai multe produse româneşti pe rafturi", a spus Lamoot.

Directorul general al Real Hypermarket România a precizat că, pentru a deveni furnizor al Real, producătorii trebuie să îndeplinească două condiţii.

"Producătorii trebuie să ne asigure asupra calităţii produselor lor, precum şi asupra credibilităţii, deoarece pentru noi este foarte important ca partenerii noştri să fie de încredere", a spus Michel Lamoot.

El a adăugat că următorul pas în relaţia dintre Real Hypermarket România şi agricultorii bihoreni este organizarea unui târg de achiziţii de produse, în luna aprilie a acestui an.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici