Director Metrorex: RATB este un sistem deschis, care permite frauda

Metrorex a încheiat anul trecut cu venituri similare celor obţinute de RATB, deşi transportă mai puţini călători, în contextul în care metroul este un sistem care nu permite frauda, iar RATB permite ocolirea achitării taxei de călătorie, a afirmat Mariana Petre, director comercial al Metrorex.

Urmărește
447 afișări
Imaginea articolului Director Metrorex: RATB este un sistem deschis, care permite frauda

Director Metrorex: RATB este un sistem deschis, care permite frauda (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)

"Aproximativ 8% dintre cetăţenii bucureşteni merg numai cu metroul, cu metroul şi RATB merg circa 29%. Vreau să vă spun că veniturile la 2012 ale Metrorex erau foarte sensibil apropiate de cele ale RATB. Păi dacă numai cu RATB merg 34%, mie mi se pare o mare diferenţă între venituri. Sigur, există un motiv şi un motiv esenţial aici, şi anume că metroul este un sistem închis, care nu permite fraudă, care nu permite ocolirea acceselor la peron, RATB este un sistem deschis şi care permite ocolirea, ca să zic aşa, achitării taxei de călătorie", a declarat vineri reprezentantul Metrorex, la conferinţa "Cities of tomorrow", organizată de Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană şi MEDIAFAX.

Reprezentantul Metrorex a afirmat că metroul transportă aproximativ 650.000 de călători, într-o zi lucrătoare.

Întrebată câţi pasageri va transporta metroul peste zece ani, ea a afirmat că numărul ar putea creşte de 4-5 ori, dacă reţeaua va creşte de la 70 de kilometri, cât are în prezent, la 300 de kilometri.

"Depinde ce populaţie va avea Capitala, la momentul respectiv, şi depinde dacă noi ne vom putea pune în aplicare proiectele, adică să ajungem foarte departe, dincolo de graniţele Bucureştiului", a spus Petre.

În prezentarea din cadrul conferinţei, reprezentantul Metrorex a oferit unele date generale despre istoricul, activitatea şi investiţiile în derulare ale companiei, menţionând şi proiecte viitoare.

Petre a afirmat că sunt analizate proiecte care vizează legarea actualei reţel de metrou de extremităţile Capitalei şi comunele din jur. Pe de altă, proiectul pentru o magistrală nouă Voluntari - Bragadiru, pentru care s-a dorit încheierea unui parteneriat public-privat, a fost suspendat din cauza "lipsei de armonie" la nivelul legislaţiei.

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) este în subordinea Primăriei Capitalei, unde s-a convenit şi trecerea metroului bucureştean.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici