Pasajul Ciurel, proaspăt inaugurat, arată ca o parcare imensă la orele de vârf. Maşinile circulă bară la bară sau stau pe loc.
Şoferii urcă pasajul pe trei benzi, dar coboară pe o singură bandă, pentru că sunt forţaţi să vireze la dreapta. Pasajul Ciurel nu poate fi folosit la capacitatea maximă, atâta timp cât întregul proiect nu este finalizat. Proiectul ar trebui să continue spre vest cu un drum de 8,4 kilometri, care ar urma să iasă în A1. Însă, momentan pasajul, cu direcţia – înainte, se opreşte într-un mal de pământ.
Claudiu Costea, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere, spune că au existat permanent agenţi de poliţie rutieră care au fluidizat traficul, în special în orele de vârf.
Claudiu Costea, purtător de cuvânt Brigada Rutieră: Am avut permanent, în special la orele în care traficul era mai aglomerat şi aici mă refer de la ora 7 la ora 10 dimineaţa, iar după amiază de la ora 16:30 până la ora 19:30, chiar 20:00, agenţi de poliţie rutieră care au fluidizat traficul. Chiar dacă a fost o zonă afectată de lucrări, lucrări care s-au desfăşurat pe o perioadă lungă de timp, e bine că s-au finalizat şi, zicem noi, conducătorii auto se bucură acum de o altă alternativă de deplasare. Nu poate să fie decât un plus pentru partea de infrastructură din Capitală, el ajută foarte mult la partea de decongestionare a traficului rutier în zona respectivă.