„Am dat anunţul de circa o lună. M-au contact mai mult de douăzeci de persoane, însă numai cu două am ajuns la o discuţie serioasă”, spune Necula. Nu s-a înţeles cu nici unul dintre potenţialii clienţi pentru că, deşi a renunţat la aproape 10% din valoarea la care îşi evaluase Hyundaiul, partenerii de discuţii au considerat preţul prea mare. „Pe situl nostru există circa 500-600 de anunţuri în care se menţionează şi posibilitatea unui schimb. Trocul este o operaţiune mai simplă decât o operaţiune de vânzare-cumpărare clasică şi implică sume mai mici de bani. Iar în această perioadă toată lumea este atentă la preţ. De aceea cele mai căutate autovehicule sunt cele ieftine, de până la 2.500 de euro”, explică pentru gândul Bogdan Vulcan, program manager al auto.ro.
Citeşte mai multe despre soluţia de criză a românilor care vor o maşină „nouă” pe www.gandul.info