- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Două nave s-au ciocnit în Portul Constanţa Sud din cauza vântului puternic
Două nave s-au ciocnit, luni după-amiază, în Portul Constanţa Sud-Agigea, incidentul, fără urmări grave, având loc din cauza vântului puternic.
Potrivit Căpităniei Portului Constanţa Sud, o navă port-container sub pavilion francez care efectua manevrele de plecare de la cheu a fost împinsă de vânt şi a lovit un alt vas sub pavilion Turcia ce era ancorat în dana 114 a portului.
Lovitura nu a fost puternică, în urma incidentului nava lovită suferind o îndoitură la o balustradă, în timp ce port-containerul a suferit o gaură de apă deasupra liniei de plutire, fără probleme deosebite şi va pleca în voiaj după ce avaria va fi remediată.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Se circulă în condiţii de iarnă pe străzile din mai multe judeţe. Recomandările poliţiştilor
-
Ciolacu a discutat din nou cu Trump, împreună cu Viktor Orban. Ce spune despre intrarea României în programul Visa Waiver
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Reprezentanţii Căpităniei Portului Constanţa Sud spun că nu s-au înregistrat persoane rănite şi nici urme de poluare.
O echipă de inspectori a declanşat o anchetă pentru a stabili cine se face vinovat de producerea eventimentului de navigaţie.
După coliziune, vasul port-container a fost adus în dana 115 şi a fost legat la cheu, urmând să plece în voiaj după ce condiţiile meteorologice se vor îmbunătăţi, iar avaria pe care a suferit-o în urma incidentului naval va fi remediată.
De altfel, la scurt timp de la producerea coliziunii, autorităţile portuare au luat decizia de a sista manevrele în toate porturile româneşti de la Marea Neagră din cauza vântului foarte puternic, care suflă cu peste 60 de kilometri pe oră. Din acest motiv, navele aflate în rada exterioară trebuie să stea cu motoarele pornite, evitând astfel intrarea în derivă.
De asemenea, navele aflate la cheu trebuie să-şi întărească legăturile cu ţărmul, iar comandanţii acestora sunt obligaţi să aibă la bord câte un om de veghe.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO