(P) MEREUAVANTAJOS – un nou concept dm care promite preţuri avantajoase, de durată, în România

Publicat: 04 04. 2022, 16:29
Actualizat: 04 04. 2022, 16:31

Odată cu introducerea acestui nou concept, clienţii vor putea găsi toate produsele din drogherie la preţuri avantajoase, de durată. Începând de acum, cumpărătorii vor economisi timp şi pot planifica eficient bugetul, pentru că se vor baza pe preţuri fixe la produsele lor preferate. Preţurile avantajoase sunt garantate pentru minimum 4 luni şi sunt anunţate atât la raft, cât şi prin toate metodele de comunicare.

Etichetele de preţ ale produselor vor indica în mod clar data de la care nu a mai fost majorat preţul, informaţie care poate fi verificată şi în revistele şi ziarele proprii, precum şi pe canalele digitale ale dm România.

Prin crearea unor preţuri avantajoase pe termen lung, tendinţele pieţei sunt examinate cu atenţie, astfel încât acest concept să aducă beneficii de durată clientului. Preţurile din cadrul campaniei MEREUAVANTAJOS sunt determinate în aşa fel încât prin participarea lor la coşul de consum, cumpărăturile să devină mai avantajoase pe termen lung.

În acelaşi timp, conceptul aduce noi perspective sustenabile pe piaţa românească, de asemenea, educă clienţii cu privire la formele de cumpărare mai conştiente şi mai puţin stresante. Acest lucru creează o experienţă nouă şi relaxată de cumpărare, a unor produse de calitate, fără a aştepta promoţii sau a stoca produse în mod inutil.

Conceptul MEREUAVANTAJOS propune cumpărarea produselor la un preţ avantajos, fără a fi necesară o ajustare a preţurilor pentru crearea unor promoţii de scurtă durată. MEREUAVANTAJOS va aduce noi tendinţe pe piaţa românească, deoarece îi va educa pe cumpărători, astfel încât aceştia să beneficieze de produse de cea mai bună calitate, la un preţ corect, pentru o perioadă lungă de timp.

Preţul avantajos al produselor favorite ale clienţilor garantează cumpărătorilor o constanţă care îi poate ajuta în gestionarea corectă a cheltuielilor destinate casei, curăţeniei, alimentelor, pentru copii şi bebeluşi, şi nu în ultimul rând celor destinate înfrumuseţării. Parametrul principal în formularea conceptului MEREUAVANTAJOS este că preţul produsului va fi predictibil, iar clienţii îşi vor putea planifica bugetul alocat cumpărăturilor din timp şi cu exactitate.

Promiţând achiziţii fără stres pentru clienţi şi venind cu preţuri predictibile, dm drogerie markt se aliniază astfel unor bune practici europene şi are la bază ideea că toţi cei care iubesc acest brand vor veni cu zâmbetul pe buze la cumpărături în drogheriile dm.

Compania dm drogerie markt a fost înfiinţată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 ţări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine şi 66.000 de angajaţi în Europa. În România, lanţul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu aproape de 1 000 de angajaţi şi mai mult de 110 de magazine active.