Noua carne „la modă” în China. Episodul „liliacul” aduce schimbări în obiceiurile gastronomice ale chinezilor
Odată cu redeschiderea restaurantelor din China, tot mai multe încep să introducă în meniurile lor preparate făcute cu „carne falsă”, scrie BBC. Această carne falsă, popularizată în cea mai mare parte de compania Beyond Meat, partener al Starbucks, este 100% vegană şi făcută dintr-un mix de produse vegetale cum ar fi soia ori mazăre.
Potrivit sursei citate, lanţul de restaurante de tip fast food KFC va testa de asemenea în China succesul „cărnii false”, pentru a vedea dacă aceasta este pe placul clienţilor.
Beyond Meat, companie americană, a notat că există o creşterii a cererii venite din China.
BBC mai scrie că în acest moment China trece printr-o scădere a producţiei de carne, în special cea de porc, după ce gripa porcină africană a ucis jumătate dintre animalele sale în 2018.
„Vedem Asia drept regiune cheie în dezvoltarea strategică pe termen lung, iar o parte a producţiei va fi localizată pe acest continent”, afirmă reprezentanţii Beyond Meat, care vizează şi ţări precum Singapore, Coreea de Sud, Thailanda, Vietnam şi Filipine.
Fondată în 2009, Beyond Meat a declarat venituri de 87.9 milioane dolari în 2018, faţă de 33 milioane dolari cu un an înainte.