Enel a lansat o platformă online prin care asigură mai multe servicii pentru clienţii din România
Grupul italian de utilităţi Enel a lansat o platformă online care asigură clienţilor din România accesul la o serie de servicii, precum accesarea facturii de energie electrică, informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, dar şi despre plăţile efectuate.
Enel a lansat o platformă online prin care asigură mai multe servicii pentru clienţii din România (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Accesând secţiunea MyEnel, clienţii companiei pot să transmită inclusiv indexul contorului.
"Enel oferă acces la informaţii personalizate şi date complete referitoare la situaţia fiecărui client, atât pentru persoane fizice, cât şi pentru cele juridice de pe piaţa liberă şi cea reglementată. Prin facilitatea Contact online, clienţii pot obţine răspunsuri rapide la solicitări de informaţii, sugestii şi observaţii", se arată într-un comunicat Enel România.
Această iniţiativă face parte dintr-un program mai amplu de modernizare şi creştere a calităţii serviciilor din zona comercială, dezvoltat de Enel pentru clienţii din România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Bursă. Statul român ia în considerare posibilitatea de a reveni ca acţionar majoritar al grupului Electrica
-
Vicepremierul Poloniei anunţă că a identificat un grup rus care ar fi urmărit să influenţeze alegerile prezidenţiale
"Lansarea acestei platforme online se integrează în eforturile pe care le facem pentru atingerea obiectivului nostru prioritar de îmbunătăţire a calităţii serviciilor comerciale, în contextul altor facilităţi lansate recent, precum diversificarea canalelor de plată şi modernizarea centrelor de relaţii cu clienţii. Sperăm ca un număr cât mai mare de clienţi să utilizeze acest serviciu şi să se bucure de beneficiile pe care le oferă", a declarat, în comunicat, Matteo Cassani, director general Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.
Serviciile plaformei online includ, printre altele, evidenţa facturilor şi consumului de energie electrică, compararea consumurilor de energie electrică sau calculator tarifar.
Pentru utilizarea acestor facilităţi este necesară accesarea paginii de internet www.enel.ro şi crearea unui cont în secţiunea MyEnel folosind datele de pe factură.
În România, Enel are circa 2,6 milioane clienţi, 93.000 km de reţea şi aproximativ 5.000 angajaţi. Grupul italian operează în domeniul furnizării electricităţii, prin Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, în timp ce Enel Distribuţie Banat, Enel Distribuţie Dobrogea şi Enel Distributie Muntenia sunt companiile care se ocupă de gestionarea şi modernizarea reţelei de energie electrică în aceste trei regiuni.
Enel este prezent în 40 de ţări, având o capacitate de producţie de 95.000 MW şi vinde energie electrică şi gaze naturale pentru mai mult de 61 milioane de clienţi.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO