Fiica regelui Norvegiei foloseşte titlul regal la care renunţase pentru a lansa gin-ul pentru nunta cu „şamanul”

Pe 29 august va avea loc nunta Märthei Louise a Norvegiei, fiica regelui Harald V, cu Durek Verrett, un om de afaceri şi guru popular la Hollywood, iar folosirea titlului după renunţarea atribuţiilor regale agită spiritele.

Urmărește
2590 afișări
Imaginea articolului Fiica regelui Norvegiei foloseşte titlul regal la care renunţase pentru a lansa gin-ul pentru nunta cu „şamanul”

Märtha Louise şi Durek Verrett

Îngrijorări la Oslo, după ce s-a aflat că prinţesa îşi foloseşte titlul pentru a comercializa gin. Se întâmplă cu o lună nunta Prinţesei Märtha Louise a Norvegiei, fiica regelui Harald al V-lea, care pe 29 august se va căsători cu Durek Verrett - om de afaceri şi guru şaman care este popular la Hollywood.

Autorităţile sanitare norvegiene au declanşat o acnetă privind utilizarea necorespunzătoare a titlului regal pentru o afacere comercială.

În centrul problemei se află sticlele de gin lansate special pentru nunta prinţesei. După ce regele Harald, în cele din urmă, după ani de tensiune în familie, a fost de acord cu faptul că iubita lui fiică s-a căsătorit cu iubirea vieţii ei.

„Am decis că nu voi mai îndeplini angajamente reale”, a promis prinţesa, după valul lung de polemici declanşat de logodna ei cu Verret. O decizie luată pentru a reda „seninatatea Casei Regale”.

„Îmi pare rău că prinţesa nu va mai reprezenta Casa Regală”, a comentat tatăl ei, regele Harald, care împreună cu fiul său şi moştenitorul tronului Haakon (care în această primă jumătate a anului a fost regent, după stimulatorul cardiac aplicat tatălui său în februarie) a trebuit să se confrunte cu prăbuşirea popularităţii Coroanei, legată parţial de noile alegeri ale prinţesei.

„Am evaluat acest lucru din toate unghiurile şi până la urmă a fost o decizie comună”, a clarificat, în cele din urmă, mama prinţesei, regina Sonja. Dar condiţia pusă pentru libertatea sentimentală a fiicei de a se căsători cu şamanul a fost tocmai ca aceasta să renunţe la rolul ei în familia regală. Şi, evident, de a nu folosi titlul regal pentru chestiuni comerciale.

Tatăl rege nu i-a luat titlul fiicei sale, dar a spus clar că prinţesa nu va folosi titlul în moduri care să înjosească rolul Coroanei. Şamanul a  „monetizat” brandului coroanei: medalioane de vindecare pentru diverse afecţiuni, inclusiv Covid în vremuri de pandemie, sunt în vânzare pe site-ul guru-ului. Pe scurt, ceea ce îl îngrijorează pe rege este simţul afacerilor. Prea puternic pentru un membru al familiei regale.

Purtătoarea de cuvânt a prinţesei, Carina Scheele Carlsen, a răspuns acuzaţiilor că nu ar fi fost altceva decât o „eroare”. Pe piaţă a apărut o scrisoare de la Oslo Håndverksdestilleri, care a îmbuteliat ginul pentru nunta regală de pe 29 august, de la Alesund, de unde mirii şi invitaţii vor călători pe mare la Geiranger pentru ceremonia de la Hotel Union.  

„Atât DV (Durek Verrett) cât şi ML (Märtha Louise) au fost implicaţi în designul textului de pe sticlă”, se spune în scrisoarea din 15 iulie şi văzută de ziarul Aftenposten. Øyvind Giæver, de la autoritatea sanitară norvegiană, deşi nu comentează cu privire la ceea ce susţine Aftenposten, confirmă că „scrisoarea se numără printre documentele pe care le-am primit pentru investigaţie”. Adăugând că „până nu ajungem la o concluzie în august-septembrie nu putem comenta”.

Cuplul norvegian are o copie celebră. Harry şi Meghan au pus la cale Megxit, renunţarea voluntară faţă de angajamentele regale din ianuarie 2020, când ducii de Sussex şi-au anunţat prin intermediul reţelelor sociale dorinţa de a se muta peste ocean, renunţând la angajamentele regale. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici