Nemulţumirile inspectorilor primăriei vizează sectoarele 2, 3, 4, 5 şi 6, în timp ce în sectorul 1 drumurile au fost curăţate corespunzător.
Firma Romprest asigură deszăpezirea în sectoarele 1 şi 5, Supercom – în sectorul 2, Rosal – în sectorul 3, Rebu – în sectorul 4 şi Urban în sectorul 6.
Conform aceluiaşi comunicat, dintre cele 416 persoane juridice, din care 217 asociaţii de proprietari, somate marţi pentru că nu au curăţat zăpada şi gheaţa de pe trotuarele aferente imobilelor unde domiciliază sau îşi desfaşoară activitatea, 23 au primit amenzi în cunatum de 39.000 de lei.
Primarul interimar al Capitalei, Răzvan Sava, a cerut operatorilor de salubrizare să deszăpezească prioritar zonele de acces către spitale şi staţii de ambulanţă, precum şi traseele pe care circulă troleibuze şi autobuze.
Răzvan Sava avertizează că acţiunile de control vor continua şi în zilele următoare, atât la persoane fizice, cât şi la firme.
Potrivit unei hotărâri a CGMB din 2010, proprietarii de clădiri sau spaţii comerciale au obligaţia să înlăture zăpada de pe trotuare, gheaţa şi ţurţurii formaţi în perimetrul clădirilor pe care le deţin, în maxim 24 de ore de la încetarea ninsorii. Amenzile pentru nerespectarea acestor obligaţii sunt între 200 şi 500 de lei pentru persoane fizice şi de la 500 la 2.000 de lei pentru persoane juridice.
Primăria Capitalei a pus la dispoziţia bucureştenilor numerele de dispecerat 0800.800.868 şi 021.9844 pentru semnalarea eventualelor probleme generate de zăpadă sau ger, dar şi a prezenţei în stradă sau scări de bloc a persoanelor fără adăpost, pentru a fi duse la centrele sociale.