- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Flutur: Promovarea turistică a Bucovinei, succes confirmat de gradul de ocupare la sfârşitul lui 2011
Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Suceava, Gheorghe Flutur, a declarat, joi, că proiectele de promovare turistică a Bucovinei au avut succes, acest fapt fiind confirmat, la sfârşitul anului 2011, de gradul de ocupare al unităţilor de cazare, respectiv 98 la sută, cel mai mare din ţară.
Flutur: Promovarea turistică a Bucovinei, succes confirmat de gradul de ocupare la sfârşitul lui 2011 (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Flutur a spus, într-o conferinţă de presă, că 2011 a fost anul în care turismul în Bucovina a început să prindă contur.
El a afirmat că de la lansarea programului "Crăciun în Bucovina" în 2008, numărul turiştilor a crescut de la an la an. Astfel, de Crăciun, gradul de ocupare al unităţilor de cazare a crescut de la 60 la sută în 2009, la 73 la sută în 2010 şi la 92 la sută în 2011, în timp ce de Revelion, gradul de ocupare a crescut de la 85 la sută în 2009, la 92 la sută în 2010 şi la 98 la sută în 2011.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Bucureştenii decid viitorul oraşului: Referendum crucial în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale. Iată ce trebuie să ştii
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
Totodată, Flutur a spus că, potrivit Institutului de Statistică, în ultimii ani au crescut atât numărul de turişti în Bucovina cât şi numărul de înnoptări pe turist, de la două înnoptări în 2009, la 2,7 înnoptări în 2011.
"Proiectele «Paştele în Bucovina», «Pelerin în Bucovina» şi «Crăciun în Bucovina» sunt deja brand-uri ce au funcţionat ca un magnet şi au atras turişti. Suceava a devenit o zonă de atracţie deosebită", a spus Flutur.
El a mai spus că pentru ca zona să devină mai atractivă vor trebui continuate investiţii în infrastructura turistică, cum ar fi extinderea domeniului schiabil, în prezent fiind al doilea ca lungime din ţară.
Flutur a mai arătat că prin proiecte cu finanţare europeană se consolidează Cetatea de Scaun a Sucevei, se modernizează şi consolidează mănăstirile Suceviţa, Moldoviţa şi Dragomirna şi se construieşte, la Suceava, un centru naţional de informare turistică.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO