Fondurile UNICEF, cheltuite pe studii, campanii de informare şi de prevenire

Rolul UNICEF în România va fi schimbat, organizaţia urmând să se ocupe de strângere de fonduri pentru ţări defavorizate şi să facă advocacy pentru drepturile copilului, după ce, din 1991 de când activează în România, a cheltuit bani pentru realizarea de studii şi campanii de informare şi prevenire.

Urmărește
4 afișări
Imaginea articolului Fondurile UNICEF, cheltuite pe studii, campanii de informare şi de prevenire

Fondurile UNICEF, cheltuite pe studii, campanii de informare şi de prevenire

Potrivit preşedintelui UNICEF România, Pierre Poupard, activitatea organziaţiei în România se va rezuma, la fel ca în celelalte state europene, doar la strângerea de fonduri şi la acţiuni de advocacy pentru respectarea drepturilor copilului, după ce, timp de 16 ani, a monitorizat şi a criticat activitatea autorităţilor române pe probleme de drepturile copilului.

După 16 ani de activitate în România, UNICEF a dorit să prezinte o parte dintre proiectele desfăşurate, majoritatea referindu-se la campanii de informare sau de prevenire pe diferite subiecte, de la copii cu dizabilităţi până la educaţie şi sănătate.

Activitatea UNICEF în România s-a făcut mai degrabă cunoscută prin raportele negative întocmite de această organizaţie - care au făcut înconjurul lumii, imaginea României fiind de multe ori afectată - decât prin intervenţii punctuale care, eventual, să mai atenueze din "dezastrele" prezentate în rapoarte.

Rapoarte precum cel referitor la abandonul în spitale - care, potrivit autorităţilor române, prezenta date complet eronate - sau cel despre respectarea drepturilor copiilor cu dizabilităţi instituţionalizaţi au fost prezentate cu mare tam-tam de preşedintele UNICEF România, Pierre Poupard, atât în ţară, cât şi în străinătate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici