Toţi aceşti factori, cumulaţi, au dus deteriorarea asfaltului turnat pe prima bandă, doar pe partea dinspre Tulcea spre Brăila. Explicaţiile au fost oferite, în premieră şi în exclusivitate pentru Gândul, de Alan Scutti,
tehnical manager Webuild.
Cum s-a ajuns în această situaţie cu asfaltul de pe podul de la Brăila?
S-a ajuns din diverse motive. Primul – încărcări foarte excedente în timpul deschiderii,
pe acest pod. Mai mult decât atât,
podul are un tonaj maxim pentru 40 de tone. Să nu zicem că noi avem un control făcut în mod electronic care înregistrează tonajele excedente. Şi, mai mult decât atât, am avut o perioadă de vară foarte caldă şi
s-a decis să reducem acest tonaj, până la data de 25 august, dacă nu mă înşel, la un maxim de 7,5 tone.
”
Uitaţi că dovada firmei Webuild este că au trecut sute, zeci de maşini peste atât 30t în perioada în care era să zicem interzicerea până la 30t, că şi la peste 40, când interzicerea era până la 40 este adică peste 40 este permanentă.”
Mulţi oameni au observat acest lucru şi întrebarea este şi una de ce aceste făgaşe sunt prezente doar pe calea 1, unde calea 1 este de la partea Jijilei spre Brăila şi nu invers? Vă zic imediat de ce: toate camioanele încărcate în mod excedent, pe care vi l-am menţionat, vin din Ucraina sau vin şi din alte părţi, din Constanţa, de la Marea Neagră, nu ştiu, şi din păcate şi drumul care leagă şi se leagă de contractul nostru refăcut, dacă nu mă înşel sau dacă nu e refăcut, era într-o strare excepţională, are nişte făgaşe incredibile. Deci, oare de ce aceste făgaşe?