Ghid de cumpărături pe internet
„Per ansamblu, cred că problemele legate de neîncredere sunt generate în principal de faptul că este un mod relativ nou de comerţ pentru România şi de faptul că este un comerţ la distanţă, în care clientul nu are o relaţie directă cu vânzătorul”, a declarat pentru Gândul Marius Ghenea, preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), organizaţie nou-înfiinţată care reprezintă interesele acestui tip de afacere şi impune, în acelaşi timp, şi un Cod de Bune Practici.
Pentru că piaţa de profil este din ce în ce mai mare (doar în primele şase luni ale acestui an vânzările cu plata online au atins nivelul de aproape 69 de milioane de euro) şi pentru a evita situaţiile neplăcute, încrederea fiind un factor determinant în acest tip de business, preşedintele ARMO prezintă, la cererea Gândul, un mic ghid de shoping pe internet.
Citeşte mai multe despre ghidul de shoping pe internet pe www.gandul.info