„Premiul este o recunoaştere a serviciilor oferite turiştilor noştri, ne onorează şi ne obligă să fim mereu la înălţimea aşteptărilor lor, să venim de fiecare dată în întâmpinarea dorinţelor şi nevoilor lor. Toate aceste realizări şi recunoaşteri nu numai că ne bucură foarte mult, dar ne şi motivează să fim cei mai buni în tot ceea ce facem”, a declarat Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour/FCM Travel Solutions.
De-a lungul ultimilor ani, Happy Tour a câştigat importante premii din industria turismului, pe criteriile de profesionalism şi seriozitate cu care s-a impus în industria turismului.
În ultimele luni, Happy Tour a primit următoarele premii: „Cea mai bună agenţie de turism”, acordat de TopHotel Awards 2016, „Cea mai bună agenţie de turism in 2015”, acordat de către Qatar Airways, „Cea mai bună agenţie de business travel”, acordat de Air Berlin, „Agenţia cu cele mai bune vânzări în 2015”, premiu acordat de către Hahn Air, dar şi premiul „Outstanding Achievement” acordat de FCM Travel Solutions la nivel european.
Evenimentul TopHotel Awards, desfăşutat în fiecare an la începutul verii, oferă o perspectivă asupra “performanţelor atinse în industria turismului prin eforturi, inovaţie şi angajament de lungă durată, într-un context economic mai dificil uneori”.
Happy Tour/ FCM Travel Solutions, lider al companiilor de călătorii din România, este deţinută de fondul de investiţii GED Capital si parte din Happy Tour Group – cel mai mare jucător de pe piaţa de turism din România, cu o reţea de 83 de agenţii proprii şi asociate, numărând 94 de puncte de vânzare, în 52 de oraşe din România, Turcia, Bulgaria şi Republica Moldova.