Herculane: Angajaţii unui centru de carantină nu sunt primiţi în magazine sau sunt ocoliţi pe stradă

  • Mai mulţi angajaţi ai unui hotel din Herculane, transformat în centru de carantină, susţin că nu sunt primiţi în magazine
  • Reprezentanţii hotelului au afirmat şi că unele persoane aflate în carantină în hotel înjură angajaţii
Urmărește
1917 afișări
Imaginea articolului Herculane: Angajaţii unui centru de carantină nu sunt primiţi în magazine sau sunt ocoliţi pe stradă

Herculane: Angajaţii unui centru de carantină nu sunt primiţi în magazine sau sunt ocoliţi pe stradă

Mai mulţi angajaţi ai unui hotel din Herculane, transformat în centru de carantină, nu sunt primiţi în magazine sau sunt ocoliţi pe stradă. Mai mult, ei spun că sunt umiliţi şi de cei din centru, care aruncă gunoiul pe geam sau sparg televizoare.
 
Peste o sută de persoane care s-au întors recent din străinătate, din zone cu risc mare de îmbolnăvire cu noul coronavirus, au fost cazate de autorităţi într-un hotel din staţiunea Băile Herculane.
 
Unii dintre cei cazaţi aici au postat pe reţelele de socializare imagini în care se plâng că în camere este frig şi că mâncarea este puţină şi de proastă calitate.
 
„Ce-i asta, fraţilor? Nu exagerez, mămăliga asta-i crudă. Ia uitaţi, mămăligă rece....Ia uitaţi de când îi....Bineînţeles, şi asta-i rece. Nişte carne cu nişte sos", spune un bărbat pe Facebook.
 
Reprezentanţii hotelului afirmă că fac tot ce pot pentru a le asigura celor cazaţi aici condiţii bune, dar că mulţi dintre ei sunt nemulţumiţi pe nedrept.
 
Laura Pătru, reprezentant al hotelului, a declarant, pentru MEDIAFAX, că unele persoane aflate în carantină în hotel înjură angajaţii, ţipă, aruncă gunoaie pe geam şi distrug lucrurile din camerele de hotel, punând astfel presiune pe angajaţii hotelului.
 
„Noi facem toate eforturile pentru ei, ca toate lucrurile să fie bine. Nu este o situaţie uşoară, pentru noi toţi. Avem nevoie de înţelegere, în primul rând în ceea ce înseamnă relaţionarea cu personalul nostru. (...) O parte dintre ei le adresează injurii colegelor noastre, distrug piese de mobilier sau televizoare. Se întâmplă să arunce gunoi pe geam, deşi există un protocol pentru acest sistem.(...) Noi facem tot posibilul să le asigurăm totul. Poate unele din produse nu sunt pe gustul lor, poate îşi doresc altceva. Din păcate, aste se poate pe moment", a spus Laura Pătru.
 
În aceste condiţii, spune femeia, presiunea sub care lucrează cei aproximativ 20 de angajaţi ai hotelului este foarte mare, cu atât mai mult cu cât şi localnicii îi ocolesc.
 
„Da, colegele mele au şi plâns.(...) Toată lumea depune efort, în condiţiile în care colegii noştri sunt stigmatizaţi şi în comunitate acolo. Este dificil pentru noi toţi.(...) Pe de o parte sunt temători pentru ei, nu este un context de muncă uşor. Pe de altă parte primesc această atitudine din mai multe părţi, din partea comunităţii unde locuiesc, sunt oameni care nu-i primesc în magazine sau traversează când îi văd”, a spus reprezentantul hotelului.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici