Imaginea României în Marea Britanie e încă proastă, deşi prinţul Charles începe să o îmbunătăţească

România are încă o imagine proastă în Marea Britanie, deşi a început să fie îmbunătăţită în ultimii ani de prinţul Charles, a declarat agenţiei MEDIAFAX Gheorghe Mărginean, reprezentantul în România al Thomas Cook Neckermann, prezent la târgul de turism World Travel Market de la Londra.

Urmărește
825 afișări
Imaginea articolului Imaginea României în Marea Britanie e încă proastă, deşi prinţul Charles începe să o îmbunătăţească

Imaginea României în Marea Britanie e încă proastă, deşi prinţul Charles începe să o îmbunătăţească

Mărginean spune că în ultimii doi ani campania de promovare în Marea Britanie, care îl are ca personaj central pe moştenitorul coroanei britanice, a reuşit să schimbe uşor imaginea României în Regatul Unit.

"România are o imagine proastă în Marea Britanie. Contează, însă, foarte mult că prinţul Charles face parte din promovarea turistică a României pe piaţa britanică. Agenţii de turism englezeşti deja propun pachete turistice tematice «Pe urmele lui Charles»", a adăugat Mărginean.

Britanicii care vin în România sunt în general persoane cu vârsta de peste 60 de ani, cu venituri şi studii medii, şi regalişti înfocaţi, care vor să calce prin locurile în care a ajuns şi prinţul Charles.

Aceştia sunt turişti care nu vin în România pentru hoteluri luxoase, pentru sejururi la mare sau pentru drumeţii în Carpaţi, ci pentru "natura neatinsă", pe care o promovează moştenitorul coroanei britanice în filmul "Wild Carpathia".

Gheorghe Mărginean spune că britanicii care cumpără astfel de pachete cheltuiesc până într-o mie de lire sterline pe sejur, bani în care intră biletul de avion, cazarea şi masa în România.

Britanicii sunt pe locul 6 la capitolul turişti străini în România, după Germania, Italia, Franţa, Ungaria şi Israel.

Anul acesta, în primele nouă luni ale anului, au venit peste 71.000 de persoane din Marea Britanie, nivel similar celui din primele nouă luni ale anului trecut, potrivit datelor INS comunicate de Autoritatea Naţională pentru Turism.

În 2012, destinaţiile româneşti au fost vizitate de mai mult de 91.000 de turişti britanici, în creştere faţă de 2011, când au venit aproape 81.000 de persoane din Marea Britanie.

România participă în perioada 4-7 noiembrie la Târgul de Turism World Travel Market de la Londra, cel mai mare târg destinat specialiştilor din domeniu. Contrucţia şi amenajarea standului României au costat peste 220.000 de lire sterline, fără TVA.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici