„În ultimul an vânzările de produse pentru copii, atât rame de vedere, cât şi lentile, au crescut cu aproximativ 56% în medie, iar în unele luni comenzile s-au dublat comparativ cu aceeaşi lună a anului 2020. (…) În 2021 au crescut şi comenzile ce conţin ochelari de calculator pentru copii şi al lentilelor cu filtru PC cu aproximativ 40%“, au transmis pentru ZF reprezentanţii Lensa, un magazin online de optică lansat pe piaţă în urmă cu opt ani de antreprenorul Daniel Crăciun, cu 14 magazine de tip showroom în cele mai importante oraşe din România.
Andrei Alexandru, expert optometrist, arată că din mai 2020 până în prezent, peste 2.000 de copii au ajuns în cadrul cabinetului său din oraşul Urziceni. „Copilul trebuie neapărat să facă o pauză din cauza unei limite fiziologice a globilor oculari. Neavând o conduită corectă, în majoritatea cazurilor, au apărut dureri de cap, stări de ameţeală”.